2012. július 15., vasárnap

Szépüljünk Nyáron - 2. hét

Ezen a héten kicsit inaktívabb voltam, bár mentségemre legyen mondva, hogy közbejött pár dolog :S , pár nem túl kellemes dolog ^^", de ezek szerencsére meg is oldódtak nagyjából :) ...


A másik szerencse a balszerencsében, hogy a hét nagy részét otthon, anyáéknál töltöttem, ennek több oka is volt, most ezeket nem részletezem, a Projektet nem nagyon befolyásolták :) (csak annyiban hogy kevesebb időm volt rá ^^") ... azért említettem meg, hogy anyáéknál voltam, mert ők eléggé "egészség-mániások", rengeteg zöldséget ettem az elmúlt napokban, talán többet is mint szoktam általában :) ( no meg sajna rengeteg csokit is ^^") ... Ráadásul anyáéknál meg van az is határozva, hogy 3 óra után nem eszünk kenyeret, meg ha kenyeret/péksütit eszünk, annak is teljes kiörlésűnek, de minimum barna kenyérnek kell lennie, stb.


Arra gondoltam, hogy az önismétlés mocsarába ne gázoljak, hogy olyan dolgokat írnék most le, amik az előző posztban nem szerepeltek :) , felesleges ismét leírni, hogy sok víz, meg rendszeres torna, stb... Mindenki csak elunná :)))




1. Táska
A nők legjobb barátja a táska, többségünk ráadásul kis bőrönddel jár (ahogy én is :D ), nézzük meg, hogy mit érdemes magunknál tartani, főleg amikor ilyen meleg van!
1 Tipp - Legyező. Nekem több félém is van, egyszer ajándékba kaptam egy olyat, aminek van kis tartó doboza is, most nyárra állandó részévé vált a táskámnak, hiszen a nagy melegben bizony jól jöhet bármikor!
2 Tipp - Víz vagy tea, mindegy, de egy kis üveg folyadék sem árt. Hétfőn ide-oda kellett rohangálnom, nem jöttek a buszok, se a villamos, minden késett, nagyon idegesített... Persze nem volt nálam semmi folyadék, így amikor már hazafelé tartottam írtam tesómnak SMS-t hogy azonnal tegyen be egy vizet a fagyasztóba, mert a dehidratáció állapotában fogok hazaesni :D ... persze ez egy kis költői túlzás volt, bár lement egy jó liter mikor hazaértem. Na, ne essen senki se az én hibámba, ha nem is víz, de egy kis üveg tea jól jön a táskába (a vizet csak azért nem ajánlom, mert melegen nem az igazi, ellenben a teát úgy is megissza az ember)
3 Tipp - Dezodor. Ez is mindig szokott nálam lenni, mert a melegben az ember lánya óhatatlanul is megizzad, nyilvános WC-be be kell szaladni, és korrigálni a problémát. Komolyan mondom, ha van valami amit nagyon nem szeretek, az a büdösség :S ... Múltkor is álltam a Spar-ban és a mögöttem álló két nőtől szabályosan rosszul voltam, szegényeknek olyan kellemetlen szaguk volt, hogy alig bírtam ki :S ... Szinte rohantam a friss levegőre :S ...



2. Legtraining 
Mint írtam az előző posztban, anyáéknál van egy ilyen kis szerkentyű, én meg kihasználom hogy a régi szobámban tartják :D . Ezen a héten főleg ezzel tornáztam, "lábra gyúrtam". Persze most is filmre, zenére. Rájöttem, hogy én nem tudok csak filmet nézni vagy csak zenét hallgatni, muszáj valami mást is csinálnom közben. Most a tornát találtam "pótlónak" :) ...


Forrás


3. A legmérgezőbb ételek (videó)
Nézzétek meg, szerintem érdekes :) ! Bár azt tudtuk, hogy a gömbhal igen mérgező, de én pl. azt nem tudtam hogy az alma magjában lehet cián :O !



4. Csoki helyett müzliszelet
Persze abból is a csokis fajta :))) . Ez igazából apukám ötlete volt, vett is belőle egy rakatot, hogy ezt együnk, ne csokit. Valahol igaza van, hiszen az embernek ettől kevésbé lesz lelkiismeretfurdallása :))) ... 
Ezért én is vettem még hozzá pár félét, csak hogy véletlen se kívánjunk rá a csokira ^^... 




5. Multivitamin 
Észrevettem magamon, hogy kicsit vitaminhiányos vagyok, felszakadoztak az ujjaimon a bőröcskék. Ez pici aggodalommal töltött el, hiszen rengeteg zöldséget tömtem mostanában magamba :))) , igaz, a gyümölcsökét még mindig nem igazán kedvelem ^^" ... Mivel tehát rendszeresen eszek nem is kevés zöldséget, így úgy döntöttem hogy nem árt ha egy kis pezsgőtablettával pótlom azokat a vitaminokat, amik esetleg nem találhatóak meg a zöldségekben. 
Napi egy tabletta bőven elég ebből, ráadásul nem is túl drága egy ilyen. Körülbelül 300-500 forintért lehet egy ilyet beszerezni, szerintem megéri, mert még az íze is finom :) ... Persze, tudom hogy jobb lenne, ha gyümölcsökkel vinném be a vitamint, de sajnos annyira nem szeretem őket, hogy erre sajnos képtelen vagyok ^^" ... 



2 megjegyzés:

  1. Hu-húú, nagyon jó! :) Ez a videó nagyon érdekes volt, bár néhány szót ki kellett szótáraznom, vagy utánanéznem a neten, mert pl. még sose hallottam a brazildióról.

    A müzliszeleteket én is szeretem, ha pl. már 10-11 óra körül éhes vagyok, de csak később tudok ebédelni, akkor egy ilyet szoktam megenni. Nagyon finom, és tényleg egészségesebb, mintha csokit, cukrot vagy más édességet enne az ember. Remélem neked is "beválik" majd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "brazil nuts" szerintem egyébként a kesudió, nem? Legalábbis én a kinézete miatt gondolom ^^" ...

      Én is, ha éhes vagyok, akkor szoktam enni a müzliszeletet, és elég jól laktat is, így kibírom ebédig :)) ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...