2012. július 31., kedd

31 Ékszer - Olimpiai füli (Olympics' earring)


Nézitek az Olimpiát? Én nézem! Hajrá, magyarok :D !
Ezt a fülit két régi farmer gombjából készítettem, levágtam a végüket és fülialapot tettem rá. Kicsit szerintem "komcsinak" néz ki, a levelekkel meg a csillagokkal, de valahogy mégis az olimpiára is emlékeztet :) ... Mint a moszkvai olimpia, 1980-ban :D ...

Do you watch the olympic games in London :) ? I do! Go, go, Hungary! :D 
I made this earring out of two old jeans' button, cut the back of them, and put an earring basic. I think it's looks a little "communist", with the stars and the leaves, but it also reminds the Olympic games :) ... Like the Olympic in Moscow, in 1980 :D ... 



2 megjegyzés:

  1. De jó! Rögtön felismertem, hogy nadrág gomb! :) Nagyon klassz ötlet! De egy kicsit tényleg komcsi... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen, annyi ilyen farmegombom van, de sose kell őket pótolni, hamarabb megy szét a naci :D ... Muszáj volt már velük valamit kezdeni :)

      De azért köszi ^^...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...