2012. július 22., vasárnap

Szépüljünk nyáron - 3. hét

Szintén csak az "újdonságokat" sorolnám fel, gondolom ebből nem lesz sértődés :D ...
Most főleg a mozgásra próbáltam koncentrálni (ez nálam főleg a jógát jelenti, nem vagyok az az "izzadjuk szét az agyunkat és az a jó sport" típus, ráadásul izzadni kifejezetten utálok, ezért is az én sportom az úszás - ott nem érzed ha izzadsz :D ), de persze nem csak arról lesz szó :) ...


1. Kifordítva mosás
Ez lehet most kicsit furcsán hangozhat, nem tudom, hogy ki hogy szokta a ruháit a mosógépbe tenni, de én úgy döntöttem, hogy ezentúl kifordítom őket, úgy kerülnek bele a gépbe. Hogy miért? Mert így kevésbé kopik a (külső) színük, ráadásul nem végzek semmi "piszkos" munkát, a ruháim legnagyobb problémája általában a dezodor-folt, annak se árt ha direktbe éri a víz :) ... Tehát, most így óvom a ruháim színét ^^, ráadásul 60 fokról 40-re váltottam... Nem kell nekem 60 fokban mosni, elég a 40 is :))) ...


2. Reggel jóga - este torna
A 2. hét valamelyik napján pattant ki a fejemből, hogy milyen jó is lenne reggelente jógával indítani a napot. Szeretem a jógát, főleg azért mert van "kezdő" szint is benne :D , másrészt nagyon jól átmozgat, párszor ki is ropogtat, nekem ez a csoda ^^ ...
A jógának különböző fajtái vannak, gondolom ez mindenki számára ismeretes, én sem igazán értek hozzá, az egyik volt barátom anyukája jógaoktató (is), ő ismertetett meg engem a jógával, tőle kaptam kezdőknek való jóga oktató DVD-t, amit azóta is használok (sajnos nem olyan rendszerességgel ,mint illene ^^" ).
Most azonban youtube-ot járva akadtam rá egy fogyasztó jógára, kezdőknek. Ezen a héten ezzel indítottam a napjaim :) ...
Szerdán mondjuk "skippeltem", de mentségemre legyen mondva, a szerdai napon rengeteget sétáltam :) ... (vajon ezt most csak a saját magam megnyugtatására írtam le? óhh... lehet ^^" ..)



És egy másik nagyon klassz videó, szintén az előző hölgytől :) ...


3. Új hajszín
Már egy ideje szemezek azzal, hogy változtassak a hajszínemen - a vörös jöhet szinte csak szóba nálam, szőke semmiképp :))) (fekete meg barna már voltam, így tehát szinte az összes elérhető szín kilőve) . Ráadásul egyik haverom (aki ráadásul fiú) javasolta nekem, hogy váltsak vörösre, mert szerinte az sokkal jobban állna nekem, mint a mostani "lila". Ráadásul a mostani hajszínemmel sem vagyok megelédedve, hiszen soha nem sikerült igazán szép lila színű hajat készítenem... :(
Szomorú vagyok a lila miatt, de remélem, hogy majd kijön egy olyan szín, ami lilább mint a most kint lévőek ^^ ...

Imádom hogy ilyenkor minden tiszta festék :D ... (a fürdőt jobb ha nem látjátok ilyenkor :D )

Természetes fény + lámpa


4. Közérzet - formálódás
Sajnos a mérleg még nem nagyon akarta megdobogtatni a szívemet :( , de mostanában ha belenézek a tükörbe, akkor egész másképp nézek magamra. Vagy elkezdtem "hozzászokni" a látványhoz :D , vagy elkezdtem formálódni. Úgy érzem, hogy laposabb a hasam, kisebb az "úszógumim". Tehát, ha a mérleg szerint nem is, de a tükör szerint (vagy épp csak szerintem) változtam ^^, és ez egy kicsit mindig plusz erőt ad az embernek :)))) ...


5. Ajkak
Kegyetlenül kicserepesedett valamelyik nap a szám, nem is értettem hogy miért, hiszen mindig rendesen iszom, szerintem a szél sem fújhatta ki, tényleg csúnya volt. Kentem pár krémmel, nem igazán segített egyik sem, olyan volt, mintha leégett volna, tényleg furcsa volt, még sosem jártam így. Mivel csak egy ősrégi ajakápolóm volt itthon, ezért elmentem és vettem egy újat. Először egy olcsót szerettem volna, de utána kiszúrtam egy "svájci" recept alapján készült ajakápolót, végül emellett is döntöttem. Az ajakápoló neve: Eveline Cosmetics - Extra Soft Bio - SPF 20 - Pearl. Nem volt vészesen drága, olyan 450 HUF körül volt. A boltból (Rossman) kilépve rögtön ki is bontottam és kipróbáltam. Meglepően kellemes volt, nekem nagyon bejött, ráadásul a csúnya kicserepedést is elég szépen elmulasztotta, nagyon jó krémes állaga van! 

6 megjegyzés:

  1. Több ismerősöm nem hogy kifordítva, de összehajtogatva mos. Állításuk szerint így több fér a gépbe, és nem gyűrődik annyira, szóval száradás után nem is nagyon kell vasalniuk. Még nem próbáltam. :D
    Egyébként szerintem is jól áll ez a szín :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)

      Összehajtogatva :D ? Váó, ez durva :D ! Mondjuk én amúgy se vasalok, szerencsére nem gyűri a gép a ruhákat :) ...

      Törlés
  2. Én is mindig kifordítva mosok mindent (kivéve a zoknikat, az túl nagy macera lenne mindet kifordítgatni).

    Az új hajszíned nagyon jól áll, bár szerintem inkább barnás, mint vöröses. De a lényeg, hogy nagyon szép. :)

    Attól, hogy a mérleg ugyanannyit mutat, könnyen lehet, hogy fogytál, mert az izomnak is van súlya! Így ha erősödtél, akkor súlyra nem feltétlenül leszel kevesebb, de a zsírt izomra cseréled! :)

    Erről az Eveline szőlőzsírról még nem hallottam, de ha neked bevált, lehet hogy én is kipróbálom! :) Köszi a tippet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^!

      Igen, én is az izomra gondoltam, de nem tudom hogy hová, mert szerintem nincs hol :D ...

      Próbáld ki, szerintem nagyon klassz :)))

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...