2012. július 11., szerda

Creative Goth Summer Weeks: Something above your neck/ Valami a nyak felett


Ebben a feladatban valami olyasmit kellett készítenünk, amit a nyakunk felett viselünk. Először is, nekem csak tervem van - szeretnék egy fekete rózsát is csipkét tenni az új kalapomra. Sajnos nincs itthon se rózsám (se megfelelő csipkém), így majd vennem kell. Most a táskámon lévő rózsát tettem rá, csak hogy megmutassam mire is gondoltam. Nem aranyos :) ?

In this task we had to make something handmade what we wear above the neck. First, just a plan - I want to add some black (or violet) rose to my new hat with some lace. I do not have a rose (and neither got the perfect lace ^^") , so I have to buy. I put my bag's rose on it to show my idea. Isn't it cute with it :) ?


Most anyáéknál vagyunk, és a régi szobámban van pár "kézzel készült" cucc. Például két velencei maszk és egy cilinder is. Régebben szerettem volna valamit csinálni a cilingerrel, de végül nem volt semmi jó ötletem, így maradt olyan, amilyennek megvettem :) .

Now, I'm at my parent's home, and there are some "handmade" stuff in my old room. For example 2 mask from Venice, and a top hat. I used to plan to do something with the tophat, but I still don't have the right idea, so I left it as I bought it.





7 megjegyzés:

  1. Nekem is kéne valami ilyesmi kalap,mert azt mondják,hogy jól áll ^^ Anyum szerint nincs olyan kalap ami ne állna jól- mondjuk ezt túlzásnak érzem,de tény hogy sokféle jól áll :D
    A maszkokért meg alapból odavagyok!! Imádok azokban modelleket fotózni. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tescoba egész sok ilyen volt, volt szalmakalapban is, az is elég jól nézett ki :)

      Én is imádom a maszkokat, csak kár hogy nekem nem állnak jól :(

      Törlés
  2. That rose and lace looks really sophisticated. :D Also, I love that old top hat of yours, did you make that pattern, or if not, where did you get the hat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks ^^!

      I bought it in a hungarian website, what's like the ebay.

      Törlés
  3. Az a rózsa meg a csipke nagyon jól mutat a kalapon!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már csak vennem kell egyet ^^. De szerintem is sokkal de sokkal jobban néz ki így együtt :)

      Törlés
  4. Az a kalap és cilinder *-* csodásak :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...