2012. június 17., vasárnap

ABC-TAG

Ez is elég sok blogon megjelent már, hát gondoltam én is gyors kitöltöm :) ...


A) Age
21... lassan 22 :D ... 


B) Best friend
Nincs egy jó, inkább sok jó van :) , emiatt szerencsésnek is érzem magam. 


C) Chore you hate
Mosogatás és WC-pucolás. De inkább a mosogatás... Amikor csak tudom akkor halogatom :D ... 


D) Dreamhouse 
Múlt századi beli kúria, hatalmas szobákkal és belmagassággal, oroszlánlábas káddal, valahol egy kisebb faluban, lehetőleg egy picike dombocskán. 


E) Essential start of your day
Valami innivaló kell reggelente mindig rögtön ébredés után, eléggé ki szokott száradni olyankor a szám... Azután a "szokásos" dolgok, fürdőszobai ügyek, kávé, stb :) ... 


F) Favourite color
Fekhete, mily' meglepő módon :) , és a szép sötét püspöklila.


G) Gold or silver
Ezüst. Az aranyat valahogy én mindig a 60+ hölgyekhez társítom :S ... 


H) Height
Jobb napokon 180, rosszabbakon 179-8... 


I) Instruments I play
Sajnos semmilyenen, de jó lenne valamilyenen... Picit bánom, de sajnos nagyon analfabéta vagyok zenéhez, még furulyára se vettek fel anno :D ... 


J) Job title
Juniverziti sztyúdent. :))) Okosodni próbálok a zegyetemen. 


K) Kids
Szeretnék majd. Körülbelül kettőt, lehetőleg fiú-lány párosításban, de majd kiderül :) 


L) Life is incomplete with... 
... boldogság. Nem írok többet, mert én ebbe beleértem azokat a dolgokat is, amik ehhez kellenek (pl. egészség, család, nevetés, barátok, finom ételek :D , kreativitás, stb.)


M) Music that you always listen to
Hangulatfüggő, de általában valami jó kis folk-rockot vagy goth muzsikát, amihez éppen kicsi lelkemnek kedve van. 


N) Nickname
Elég sok van. Valahogy mindenki becéz :D ... Mondjuk amit nem szeretek az a "Petruska", azt valahogy nem kedvelem... De pl. a Petruci-val nincs már bajom :D ...


O) Overnight hospital stays
Szerencsére még nem volt. 


P) Phobias or fears
Bogarak :S ... Azokat nagyon nem szeretem :S ... 


Q) Quote from a movie
A rózsa neve című filmből:
- Gondolja, Mester, hogy Istentől elhagyatott hely ez?
- Miért? Szerinted van olyan hely, ahol Isten jól érezné magát?
Imádom, szerintem mindent kifejez :) ... 


R) Reason to smile
Egy másik mosoly :)


S) Siblings
Egy bátyóka. 


T) Time you wake up
Ideálisan déli 12 óra. De oskolaidőben 6. 


U) Underwear
Franciára esküszöm. A tangát nagyon nem szeretem :S ... 


V) Very important date this year
Semmi nagyon fontos nem jut eszembe :S ... 


X) X-ray you've done
Mellkas, arc/fog ... 


Y) Yummie food you made
Mostanában salátákat gyártok, de a leg"yummibb" az azt hiszem a házi gyros és a lasagne :))) ... 


Z) Zoo animal
Tigris :))) ! Meg a zsiráfok ^^... Nagyon édesek ^^.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...