2012. június 23., szombat

Projektek nyara

Komolyan mondom, idén nyáron a blog abszolút rá fog szolgálni a nevére :) - ugyanis több projektet/kihívást beterveztem már.

Egyrészt most megy a Creative Goth Summer Weeks (CGSW).

Következő hónapban a "31 ékszer" projektet terveltem ki, ami nem másról fog szólni, mint hogy minden hónapban egy új ékszert (vagy nálam "kreatívoskodást") fogok bemutatni.

Augusztusra egy "Szekrény-kihívást" néztem ki.

ÉS, ha ez még nem lenne elég :D - kitaláltam ma a kádban / XD második legjobb hely gondolkodásra a WC után :DD /, hogy csinálok egy Viktória Szépüljünk Projektéhez hasonló, egész nyáron át ívelő "Szépüljünk nyáron" Projektet. Ebbe én most nem csak kifejezetten a bőrre/arcbőrre akarok koncentrálni, hanem ugye bár alakformálás, stb. Ezt heti posztba tervezem, kezdés szintén jövő héten.

Ezen kívül - egy nem ide tartozó - projektbe is bele fogok kezdeni; a szakdolgozat-tervező projektbe :D ...

Jó kis zsúfolt nyár lesz, te jó ég ^^" ... Főleg hogy még ezen kívül pár "házszépítő" dolgot is szeretnék :D ...


4 megjegyzés:

  1. A kádban :D Hát ez nagyon aranyos volt, örülök, hogy még felnéztem a google reader-embe s elolvastam ezt a posztot! :D A projekteket pedig nagyon várom! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nagyon izgalmas!! :) Kíváncsian várom! Ugye majd megírod azt is, hogy melyikekbe lehet beszállni és hogyan? :) A júliusi ékszeresbe pl. szeretnék beszállni, de az a baj, hogy többször leszek külföldön és akkor biztosan nem tudnám teljesíteni az aznapiakat.
    Az a Szekrény-kihívás meg olyan rejtélyesen hangzik, kíváncsi lennék, mit takar! :) Fel kell venni az összes ruhát a szekrényből? Vagy ki kell selejtezni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármelyikbe be lehet szállni bárhogy :D ... Én se leszek itthon párszor, azokat majd szerintem időzített bejegyzésekkel oldom meg :) ...

      A szekrény kihívásban különböző dolgok vannak, pl. bemutatni a kedvenc pólód, kedvenc cipőd, egy vicces zoknit, ilyesmik :D ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...