2012. június 6., szerda

Praktika - Gombos karkötő


Egyik este elővettem a kis csipkés dobozom és megtaláltam benne ezt az elasztikus kis csipkedarabot, ami épp egy karkötőre volt elég. össze is varrtam, de nem akartam sima, egyszerű csipkekarkötőt (olyanból már van egy pár ^^), így varrtam rá egy szalagos-masnit, rá pedig egy gombot tettem, hogy szebb legyen :) . Mivel így kicsit unalmasnak találtam, így varrtam rá még pár fekete gombocskát ...


... méghozzá egy nagyot hátulra (ahol össze lett varrva az anyag), és két kisebbet pedig e közé és a masni közé.



Próbáltam egy szebb képet is a masniról készíteni, igaz, itt a csipke nem olyan szép, ugyanis egy doboztetőn van :D ...


Így talán annyira nem szép, de felhúzva imádom, nagyon szép :) ... Vagy legalábbis nekem tetszik :D

2 megjegyzés:

  1. Hm:) Barátőmnek elküldtem a posztod linkjét. Imádja az ilyeneket. Sztem ő is megcsinálja:D
    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha esetleg megcsinálja, remélem látni lehet majd valahol :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...