2012. június 8., péntek

Vásárlás - Két új könyv


Tegnap barátnőmmel elmentünk levásárolni a jegyzettámogatásunkat, amiből a múltkor is vásároltam. Nagyon sokáig válogattunk (következő félévre már most kinéztem jó pár könyvet :D ), barátnőm két Dan Brown könyvvel és egy törilexikonnal tért haza (utóbbit öccsének vette, nagyon jópofa kis könyv volt, sajnos a pontos címére már nem emlékszem), én pedig két "hozzám illő" könyvvel tértem haza.


Egyikük az Operaház fantomja, angolul, rövidítetten. Ennek személyes oka volt, ugyanis anyukámnak sok hasonló olvasós könyve van, kicsiként rengeteget olvastam el belőlük, és persze ez volt a kedvencem, milliószor elolvastam, szegény néha nem is tudta magával vinni suliba, mert elkunyiztam :D ... Így, amikor megláttam rögtön a "kosaramba" került :) ... Muszáj volt, hogy nekem is meglegyen.


Anyának egy jóval korábbi kiadása van, de a belseje semmit se változott a könyvnek, csak a borítása, ezen nagyon jót mosolyogtam :) ...


Amin nagyot néztem még, hogy ezeknél az új kiadásoknál be vannak sorolva a szintekhez. Ez sem volt a "régebbi" (özönvíz előtti) kiadásokban.

A másik könyv egy Anne Rice könyv volt, méghozzá az Armand a vámpír. Gondoltam nem árt otthonra egy klasszikus vámpírkönyv ezekben a vészes tvájlájtos-trúbládos-kiheréltvámpíros időkben :( ... (bocsánat, de nagyon haragszom rájuk, főleg ha valaki "vámpíroknak" meg "vámpírkönyveknek" nevezik őket). Ráadásul kicsit kellemetlen rám nézve, hogy Anne Rice könyvei valahogy mindig elkerültek ,eddig nem szerettek. Bezzeg most, szinte kiabáltak felém :) ...



Gyönyörű ez a könyv, imádom a belsejét-külsejét, igazán kellemes kézbe venni! Imádnivaló :) ... *szerelem*


Az első és utolsó oldal sem "egyszerű", fehér, hanem egy ilyen gyönyörű oroszlános kopogtató található rajta. *szerelem*



Már alig várom, hogy vége legyen a vizsgaidőszaknak, és nekiessek az Armandnak :) ... És már alig várom a következő félévet hogy megint legyen jegyzettám :D ...

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...