2012. június 11., hétfő

Aloe Vera

Ma voltam vizsgázni, hadd ne mondjam szétizgultam a fejem, reggel 4-kor arra keltem, hogy a tételeket mondom fel álmomban, hogy mihez mit tudok :S , nem volt vicces. De jól ment ma, leküzdtem a mumusom, ráadásul egy 5-sel szúrtam át gonosz kis szívét :D ... Eldöntöttem - valami jutalmat érdemlek :D ...

Van két karácsonyi kaktuszom, másfél-egy évig gyönyörűen éltek egymás alatt a polcon, és képzeljétek a felső feladta a harcot, pedig ugyanúgy volt mindenük. Ugyanannyi vizet kaptak, ugyanannyi nap érte őket, stb. És egyszerűen kipurcant :S ...

Szegény kis megdöglött kaktuszka :( ... 

ez pedig az alatta lévő "párja", aki majd kicsattan az egészségtől... 

Tehát, adott volt hogy mi lesz a jutalmam - egy cserepesvirág :D ... Összetalálkoztam hazafelé úton egyik szaktársnőmmel, beszélgettünk, mondta hogy megy virágot venni egyik barátnőjének szülinapjára. Ohh, mondom, jövök veled :D ... Bementünk a zöldséges-virágüzletbe, ami itt van a lakástól nem messze, és meglepően alacsony árak voltak ott. Végül úgy döntöttem, hogy veszek egy Aloe Verát :D ... Mert hát miért is ne. Cserepes, jó is, nem is túl kényes (ne legyen kitéve direkt napfénynek, heti 2 locsolás, nyaranta pici tápszer) -> tökéletes.  Így Ő lett az enyém :) ...




Az eladólány szerint majd kis virágokat fog itt növeszteni a szélén, és már látszik is valami kis
kinövés, kíváncsi vagyok hogy mi lesz belőle :) ... 

Volt lakótársnőmnek volt egyébként Aloe Verája, nagyon szerette, sokszor használta is, ráadásul ő mondta, hogy úgy kell locsolni, hogy nem a földjét, hanem a leveleibe öntjük a vizet. Már várom hogy használhassam ^^ ...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép aloe verát választottál! :) Anyukámnak van egy csomó, de nem ilyen szépek, a legtöbbnek szárad a levele vége, vagy valami más nyavalyája van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óh, lehet valami betegségük van, nem :( ?

      Törlés
    2. hát nem tudom, lehet... de az is lehet hogy csak nem érzik ott olyan jól magukat.

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...