2012. június 17., vasárnap

Ismerj meg jobban TAG

Sok értelmeset keddig szerintem nem fogok tudni hozni, ugyanis kedden van a következő vizsgám, utána még 1 és vééége :))) . De nem akarom a blogot hanyagolni és mostanában elég sok jó TAG-et tesznek bloggerínák közzé, gondoltam kitöltök én is pár érdekesebbet :) ...


1. Kiről lettél elnevezve? 
"Apukámról". Anya először valami hagyományos magyar női nevet szeretett volna adni, mint pl. Emese, de amikor meglátott, akkor azt mondta hogy legyen Petra, mert apukámat Péternek hívják. Fura, de nálam nem gondolkodtak fiú neveken, anya azt mondta, hogy azért nem, mert ő soha semmi rosszat nem csinált, lányt kért és tudta hogy lányt is fog kapni :D ... 


 2. Mikor sírtál utoljára? 
Tegnap. Szerencsére a nevetéstől :))) ... Egyébként elég "gyakran" sírok, könnyen meghatódom akár apróságokon is, ami miatt annyira nem örülök ^^" ... 


 3. Vannak gyerekeid?
Nincsennek. 


4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal? 
Jó kis egós válasz, de szerintem igen :D ... Azért érzem jól magam a bőrömben, mert elégedett vagyok nagyjából magammal, nem érzem úgy hogy sokat kellene változtatnom magamon, és egyébként fura, de nem tudom magam elképzelni másként... 


5. Gyakran vagy szarkasztikus?
Szerintem nem. Csak ha a helyzet "megkívánja". 


6. Bunjee-jumpingolnál? 
Miért ne? Egyszer mindent ki kell próbálni. 


7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed? 
Cini-Minis :$ ... Imádom az ízét :$ ... Tudja valaki egyébként hogy hová tűnt róla az az aranyos kis szakács, aki régebben rajta volt? Mostanában csak a kis arcos darabok vannak rajta, a szakács meg sehol :S ... 






8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
A hangulatuk, a kisugárzásuk. Mellékesek olyan dolgok szerintem, hogy milyen arca van, milyen alkatú, stb. És az "összhatást" szeretem látni, és azt hogy hogy érzi magát a bőrében. 


9. Milyen színű a szemed? 
"Moszat". Se nem zöld, se nem barna, hanem olyan a színe mint a moszatoknak :D ... 


10. Ijesztő filmek vagy happy end? 
Hangulattól függ. Szeretem a vígjátékokat és a thrillereket is, a horror filmeket annyira nem. Ja, és szeretem az életrajzi filmeket is, meg a művészfilmeket. Azt hiszem számomra inkább a mondanivaló a legfontosabb. 


11. Kedvenc illatok?
Rózsa, gránátalma. Inkább az ilyen természetes illatok. 


12. Nyár vagy tél?
Tél. De inkább ősz. Bármi, csak ne legyen 900 fok odakinn :S ... Bár a nyári esőt nehezen helyettesíti bármi is :) ... 


13. Számítógép vagy televízió?
PC/laptop. Persze TV-t is nézek néha, de ott általában csak a "krimisorozatok" miatt :D ... 


14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
Anglia és Görögország. Nem tudom melyik van tőlünk messzebb. Mindkettő nagyon szép hely, szerettem őket, bár az abszolút kedvenc az Lengyelország, az abszolút álom pedig Oroszország :) ... 


15. Van-e valamilyen különleges képességed? 
Hülyénnevetés :D ... Az nagyon megy. 


16. Hol születtél? 
Kiskunhalason, a bor és csipke városában, az Alföld szívében :D ... 






17. Milyen hobbijaid vannak?
Elég sok van, hiszen a blogom is jóformán róluk szól :) ... Kreatívkodás, olvasás, körömbazgurálás. 


18. Van háziállatod? 
Sajnos nincs, de szeretnék egy tengerimalackát ^^ ... vagy egy egérkét vagy patkánykát. 


19. Kedvenc filmek?
Hmmm... Abszolút kedvencem nincs, de nagyon szeretem az Amelié csodás életét, a Hosszú jegyességet, a 13. harcost, Kelly hőseit (Csodabogár miatt főleg szerintem :D ), a Brian életét és az ezekhez hasonló filmeket.


20. Van testvéred? 
Van, 3 évvel idősebb fiú, Tamás. Webprogramozó a lelkem. 


21. Mi leszel, ha nagy leszel? 
Ha minden jól megy akkor szociálpedagógus :)))) ... Azon belül szeretnék iskolában vagy valamilyen gyermekvédelmi intézményben dolgozni, ilyesmi lenne az én álommelóm :))) ... A másik ami érdekelne az még a szociológiai kutatások, de azokhoz még sokat kell letenni az asztalra ^^...


2 megjegyzés:

  1. Most hogy mondod, nekem is hiányzik a kis szakács, tök aranyos volt. Lopom ezt a tag-et :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nyugodtan :D !

      De, nekem hiányzik :( ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...