2012. június 19., kedd

Vásárlás - Rossmannban jártam ...


A vizsga után ma beszaladtam Rossmannba, vennem kellett ugyanis tusfürdőt. Ha már ott voltam persze megnéztem a lakkokat és a leértékelt cuccokat is :) ...

Tusfürdőnek Fa tusfürdőt vettem, nem nagyon szoktam ilyet használni, de ez gránátalmás *.* (is), akciós is volt, és az illata ... isteni :) Nem az a kimondott gránátalma, mert pici málna is van benne, de nagyon kellemes, gyümölcsös ^^.



Az akciós cuccoknál akadtam rá az Essence Vampire's love cuccokra, amik most 99-re vannak leakciózva. Néztem is nagyokat, majd úgy döntöttem, hogy ha már egy ideje szeretném a 01 - Gold Old Buffy-t, akkor ez az utolsó alkalom, hogy megszerezzem. Nagyon meglepődtem egyébként, hogy ennyire olcsón adják most ezeket a cuccokat, nem gondoltam volna hogy ennyire nem lesznek kelendőek O_O ...




A másik lakkba szintén beleszerettem egy NYC lakkról van szó, a 154-es Midnight Confetti-ről. Imádnivalóan gyönyörű, tele van pink, lila és kék szemcsékkel, gyönyörű :) !




4 megjegyzés:

  1. Nekem is ez a vámípros lakkom van meg, 2 rétegben nagyon szép. Számomra olya régiesen elegáns érzete van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is azért néztem ki magamnak, mert olyan antik hatást kelt :) ... És bár még nem kentem fel a kezemre, szerintem a mai nap folyamán csinálok vele egy körmöt ^^

      Törlés
  2. Kicsit későn néztem vissza, de hogy tetszik élesben a lakk? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon tetszik ^^! Picit szerintem gyorsabban kopik, de a látványért megéri :) ... Csodálatos a színe ^^

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...