2012. július 17., kedd

Creative Goth Summer Weeks: Clothes / Ruhák


Mindig megmutatom, hogy miket is csinálok a ruháimmal, így most nem akarok senkit sem untatni ezzel :D ... Nem fogom megmutatni most az egész szekrényemet, de itt van az egyik felsőm. Tettem rá csipkét, gyöngyöket, láncokat. Már mutattam pár poszttal ezelőtt, de akkor még nem volt tökéletes, a csipke felpödrődött, stb. De most megjavítatottam, és szerettem volna bemutatni a javított változatot :))) ...

I always show you what I'm doing with my clothes, so I don't want to make anyone bored :D ... I won't show you my whole gardrobe, but here's one of my tops. I addes some lace, beads and chains. I showed this a few posts before, but now I fixed it, and I wanted to show you the "fixed" version of it. :))) Look, the lace is perfectly fits now ^^! 


Others / Többiek:
Goth Mary Poppins

4 megjegyzés:

  1. That looks great! And the best part is, it is a bit festive even though it is so simple. I guess you do not need any other jewellery with it, if you are in a hurry or of to visit some relatives. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. You absolutely right ^^! Maybe only some earrings :)))

      Törlés
  2. Szép lett! Szeretem a lilát. Már azt hittem, kihagytad ezt, szerencse, hogy általában végigolvaslak. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh... pedig szerintem küldtem is a linket, de lehet hogy kimaradt ^^" ...

      Köszönöm a dicséretet :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...