2012. július 11., szerda

Vásárlás - Mostanában vett, kapott

Mostanában meglepően sok dolgot kaptam, vettem, gondoltam megmutogatom őket :) ...

A KIK-ben nagyon szeretem ezeket a hajgumikötegeket, mert hajgumiból sose elég :D , ráadásul nagyon sokat adnak elég olcsóért. Ez a hatalmas kupac 290 HUF volt.


Anyukám német barátnőjétől kaptam ezt a rúzst. Nem nagyon szoktam rúzst használni, de ez elég jó minőségű, ráadásul felkenve szinte nem is látszik.


Ilyen szép világos, barackos színe van :) ...


Vettem egy hatalmas üveg ricinusolajat is, mert az előző kezd elfogyni :) ...


Ezt a szalagot úgy találtam ^^", és megtetszett a színe, bár magamon nem viselném el. De majd eladásra készül belőle valami kis szépség :) ...


Ez a két medál túl vékony volt gravírozni, így elkunyiztam apától ^^. Már ki is találtam, hogy a FIMO segítségével milyen medál fog belekerülni ^^.


Anya vett nekem egy pizsinacit is. Van egy hasonló nacim, amit tesómtól kaptam Karácsonyra, azon feliratok vannak, nagyon szeretem. Szerintem ezt is szeretni fogom :D ... Nagyon kényelmes, puha ^^.


Szintén anyától kaptam Németországból ezt a pulcsit :D (szezonhoz illik :DD ). Ami nekem fura, hogy a gép egyáltalán nem akarta felfogni a színét, hihetetlenül gyönyörű lila színe van, de bármilyen fényben, szögben akartam fényképezni, minden ilyen kékes a színe. Nagyon fura, a gép még soha nem csinált ilyet színnel nálam...


Ezt a shortot mamámtól kaptam. Azt mondta, hogy nekem kell egy sort :D , vett hát nekem egyet :D , mert "Nyárra kell".


Szintén mamámtól kaptam egy lila hálóinget, mondván hogy egy hálóing kell nekem, nem aludhatok folyton pólóban :D ...


Szintén anyától kaptam Németből ezeket a kis lila díszeket. Pici tükör is van bennük dísznek.


Facsipeszkékkel már fel is tettem őket a függönyömre, igaz ezen most csak kettő látszódik, azok is csak alig, mert fénnyel szemben kell fényképeznem.


Anya azt mondta hogy vesz nekem egy ruhát. Őt a TESCO-ban találtuk, 1700 HUF-ért, utolsó darab volt. Nagyon tetszik magamon, igaz, cicanacit felhúzok alá, mert nekem túl rövid ^^", ráadásul szerintem kegyetlenül kiemeli a melleim, ami meg zavarba hoz :D ... Nagyon szokatlan nekem az ilyen "kihívó" ruha :D ...


Vettem magamnak - szintén TESCO-ban - egy ilyen szép kis fekete kalapot, 1300 HUF körül volt, persze apa meg Tomi leszólta, azon nevetgéltek, hogy olyan mintha a Macskafogóból léptem volna elő :D ...


És egy igazi gyöngyszem - 290 HUF-ért, TESCO-ból, a gyerekrészlegből :D ... Halloween-i matrica! Nálunk tele volt Halloween-i gyerekcuccokkal, nem is értettem hogy miért, jó messzire vagyunk még Halloween-től ... :D De hát most volt, most kellett lecsapni rá!


Ti szereztetek be valami jó cuccot, vagy kaptatok mostanában? Én ezeket egyébként körülbelül egy hétvége alatt szereztem be :D ...

6 megjegyzés:

  1. Hát én most Londonban vettem ezt-azt. :D Inkább csak apróságokat: hűtőmágnesek, kulcstartók... Meg a táskát, amit imádok (a blogomra is kitettem)! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam, nagyon klassz kis táska :) ! Angliában a ruhákat kell megnézni, azok nagyon olcsóak!

      Törlés
    2. Hát én csak drága holmikat láttam. Ruhából, táskából, mindenből. Kissé más ott az árszínvonal sajnos. :(

      Törlés
    3. Hát, nem tudom, anya sokszor vesz kint 1-3 fontos ruhákat :O ... Bár neki érzéke van az olcsó dolgok megtalálásához :D

      Törlés
    4. Ezt jó tudni! :) Mi csak turistás helyeken voltunk, úgyhogy végülis nem csoda, hogy csak drága dolgokat láttunk. De akkor ha legközelebb megyek, résen leszek ruha-ügyben! ;)

      Törlés
    5. Hát, igen, az olyan helyek mindig drágák :S ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...