2012. július 14., szombat

Praktika - A rózsa és a kalap

Pénteken volt egy kis plusz időm, így megvettem a kalapomra szánt rózsát, sőt, még szép fekete csipkét is vettem ^^... A boltban, ahol a rózsát vettem legalább 10 percig válogattam, pedig a rengeteg színes rózsa közt alig volt 4-5 féle fekete T_T ... Bezzeg narancssárgából meg rózsaszínből... Pedig szerintem mégis csak ez a fekete az igazi :$ ...


Naná, hogy nem hagyhattam szegényt ilyen "egyszínűnek" :) ... Adtam hozzá egy kis csillogást ^^... Ez a kép a festés után készült + a csipke :) ...


A csipkéből a kalapra is került, igaz, nem túl feltűnő, de úgy éreztem, hogy kell rá :) ...


És itt ugrott a majom a vízbe - rátettem a rózsát is a kalapra... És nem tetszett :( ! Azt hiszem ez a rózsa túl nagy rá...


Még szerencse, hogy a rózsa másik oldalán van egy ilyen kis csat, amit nem operáltam le :D , így nem kalapdísz lesz, hanem hajdísz ^^ ... A kalapra pedig majd egy új rózsát fogok venni :D ...




The rose and the hat
Last Friday, I had some extra time, so I went and get a black rose and some lace for my hat ^^. There were a lot of colorful roses, but there was only a few types of the black ones - but my opinion is that the black is the One :D !
Of course it couldn't stay as I bought it, I has to dye it ^^ - I added some glitters, and put the lace on it.
I also put some lace to my hat.
Then, I put the rose on the hat - and I didn't like it :( ! I found it too big for that hat. So, maybe next time, I going to buy a smaller one.
Fortunatelly, there's a buckle in the back side of the rose, so I will  wear it in my hair :D ...

10 megjegyzés:

  1. Pedig nekem nem is tűnik nagynak rajta!
    Egyébként a felújításod nagyon jó lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^

      Hát, nem tudom, nekem annak tűnik :) ... Valahogy jobban tetszene egy picit kisebbel :)))

      Törlés
  2. Szia!
    Szegediként érdekelne, hogy hol sikerült ezt a szép virágot venned :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A NagyÁruházban, alul, a mozgólépcső mellett van egy bizsus, ott volt egy csomó virág kirakva egy állványra :)

      Törlés
  3. Vúú, szerintem kontydísznek is szép lett, nem azért, mert nekem is van hasonlóm. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kontydíszem van hasonló, hosszabb csipkével :D ...

      Törlés
  4. Hát ez nagyon-nagyon szép lett! Mármint a körömlakk rajta meg a csipke, egyszerűen csodálatos! :) Viszont a kalapra valamiért tényleg nem nagyon illik... Remélem, egy kisebb rózsával már jobb lesz. Viszont hajban én is el tudom képzelni ezt a nagy virágot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^! Sajnos azóta még nem volt időm elmenni venni kisebb virágot, de keresem az alkalmat :D ! No meg, ami késik nem múlik :) ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...