2012. július 16., hétfő

Inspiráció - A hercegnő (The Duchess - 2008)


Nemrég megnéztem A hercegnő című filmet, Keira Knightley-val és Ralph Fiennessel. Azon kívül hogy megállapítottam, hogy Keira Knightley már a vékonyság "ló túloldala", és Lord Voldemort jól néz ki parókában :D , észrevettem a gyönyörűséges ékszereket is... A film 90%-ban az ékszerekre csorgott a nyálam, olyan gyönyörűek voltak ^^!
Kerestem néhány képet is - ugye milyen gyönyörűek :) ?


I just watched a film called The Duchess with Keira Knighley and Ralph Fiennes. I considered that Keira Knightley is tooo slim for my taste, Lord Volemort looks great in wigs :D , I also considered the wonderful jewels... 90% of the film I was cry after the jewels, they were sooo wonderful ^^! 
Here's some pics - aren't they so lovely :) ?















4 megjegyzés:

  1. Régebben láttam én is ezt a filmet, mert rá voltam kattanva a kosztümös filmekre, amúgy bírom a csajt nagyon, csak ja, néha túl sovány!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nagyon :S ... Miközben keresgéltem a képeket, találtam egyet, amin a film bemutatóján készült, alatta a komment: "Egyél, csajszi, egy szendvicset. Egy nagyot!" :D Abszolút igazat adtam neki :D ...

      Törlés
  2. Hát ja, az ékszerek nagyon szépek, csak ezeket a hatalmas magasságokba tupírozott hajkölteményeket nem értem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, a divat nagy úr :))) ... Nekem egyébként tetszenek, bár én a ma divatos "lapított" hajakért nem vagyok oda ^^" ... Inkább legyen dúsan leomló, mint vasalós-lapított szerintem ^^...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...