2012. február 1., szerda

"Új láz"

A múltkor elkapott a Vasárnapi Újság olvasgatási láza. Nagyon bírom ezeket a régi megfogalmazásokat, mókásak, megmosolyogtatnak, kicsit el is ringatnak (olvasgassatok bele, nagyon jó, én örülnék annak is, ha manapság volna valami hasonló :)))) ...). Tegnap végignéztem az összes Mátyás Király mesét, amit a Youtube-on fel lehet lelni, persze csak azt a régi fajtát, filmeket nem...


Előtte afféle láz jött rám, hogy 1945 előtti magyar vígjátékokat (és romantikus vígjátékokat) néztem (szintén Youtube-on), azokon is jókat mulattam, csodáltam kicsit hogy hogy lehet minden nőnek hajszálvékony, tökéletes szemöldöke, illetve, valahogy olyan szépek voltak azok a színésznők... És lehet hogy velem van a baj, de a mostaniak közül nagyon egy sincs, akire az ember azt mondaná, hogy "Azta! Milyen gyönyörűséges!" - vagy ízlésficamom van.
És most újabb "láz" jött rám - méghozzá az, hogy régi "kisfilmeket" (nem tudom mi ezeknek a hivatalos megnevezése) nézegetek, és arra gondolok, hogy valószínűleg több TV-t néznék, ha ma is adnának le hasonló dolgokat. Valahogy tetszik, hogy bemutatták azt hogy mi történt az országban, nem csak az, hogy leomlott-megölték-kirabolták-felrobbantották. Engem pl. érdekelne, hogy arról szólnának, hogy hogyan hoztak helyre egy szobrot - ki hozta helyre, mennyi idő alatt, nagyjából miket használt... De hát ez sajna nincs. :(


Ugye hogy érdekes :) ? Gondolom nem csak nekem tetszik...

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...