2012. február 26., vasárnap

Furcsa Szokások TAG

ManWorld-től loptam :)... Én már a kérdéseken hatalmasakat nevettem, gondoltam muris lenne kitölteni.

1. Van olyan beceneved, amin csak a családod hív?
Tesóm szokott Bélának hívni, nagybátyám Icunak, vagy "Petrucinak" :) . Egyébként általában Petra vagy Petrus vagyok otthon.

2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?
Ha böfikézek (persze csak kulturáltan),  utána mindig azt mondom: "No de Tomííí..." -> magyarul tesómra fogom ^^" ... Meg szeretem magam ropogtatni. Az furának számít? Ja, meg állítólag furán nevetek.

3. Van valamilyen furcsa fóbiád?
A bogár-fóbiám. De szerintem az érthető... :D

4. Van olyan dal amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz de ciki lenne mások előtt is bevállalni?
Hát, fura, de szerintem nincs. Jó zenéket hallgatok :D ... Szerintem nem "cikik" :) ...

5. Van valami faksznid? Valami amit nem tudsz elviselni ha mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog.
Nőknél a nyávogás meg az a "cukinbeszélek!". De egyébként a nyelvvel való folyamatos csettintgetés beszéd közben. Azt valahogy nem szeretem.

6. Van valami fura szokásod ha ideges vagy?
Felforr az agyvizem, dadogni és remegni kezdek, meg keresem a szavakat, mert legszívesebben csak ordítanék és káromkodnék. De megpróbálom kontrollálni.

7. Az ágy melyik oldalán alszol?
Általában a külsején, néha a belsején, néha pedig középen :) ... Változó. Néha "fejjel lefelé" fekszem, mikor mihez van kedvem. Van, hogy fogom magam és lepakolok a földre és inkább ott alszom.


8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?
Jó kérdés. Amire emlékszem, az egy aranyos kis róka, és Vuk-nak hívták :D ... Még anyukámé volt, már nem is tudom hogy hogy került hozzám, de nagyon szerettem :) ...

9. Mit rendelsz általában kávézókban?
Mogyorós forrócsokit vagy mogyorós cappuccinót! Egyszer kaptam egy olyat, ami olyan volt mint a puding és még mogyoródarabok is voltak benne... Isteni finom volt ^^.

10. Van olyan tipp vagy tanács amit hangoztatsz hogy fontos, de általában nem tartod be?
"Nyugi!" meg a "Nem szabad előre betojni, előbb tudjuk meg mi az igazság!" - persze hogy én is be szoktam előre tojni már akkor is ha épp csak a hír első szavát tudom meg :D ... Pedig tényleg tök felesleges :) ...

11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?
Hát, mostanában fura mód rászoktam a kádazásra. A zuhanyzóban pedig grillcsirkeként forgok, mikor jobbra, mikor balra :) ... Mikor mit kell lemosni :D ...

12. Van valami furcsa testi adottságod?
A jobb kezem középső ujján van egy fura kis kitülemkedés, a tollaktól és írásoktól. Már kiskoromban kialakult, vagyis amióta írok, de szerintem annyira nem gáz :D ... Persze azért nem is szép :)))) ... De szerencsére csak akkor feltűnő, ha keressük. A másik, ami állítólag fura, hogy a nagylábamujja kb. kétszerese a többinek :D ...

13. Mi az az étel amiről tudod hogy nem egészséges de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod?
Sajtos chips. Fúj, fúj, nem szabad, de olyan fíííííííííííííííííííííííííííííííínom :)))) ...

14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat amit gyakran használsz?
"Nyugi van, megoldjuk/megoldom/megoldod" - mikor melyik :) ... Amikor ideges vagy feltúrbózott állapotban vagyok, akkor szoktam azt mondani nagyon csúnyán, hogy "Háddebazzeg...". Nem szabadna, de sajnos a summa cum laude kicsisdiploma... ^^"

15. Miben alszol? Őszintén!
"Teleírt, téli" pizsinaci vagy mackónaci vagy boxer, hozzá pedig póló vagy csak sima spaggettipántos :) ...

+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve hogy menő, de visszagondolva vérciki volt?
A "punk" korszakomban kissé igénytelen voltam a szakadt póló, szaggatott naci (azt persze csak otthonra, mert anyámék felakasztottak volna), meg hatalmas férfiing. Ezek se "cikik", de azért ma már nem húznál fel őket :) ... Maximum otthonra, takarításhoz :D ...

3 megjegyzés:

  1. Fuuu de utálom, ha ropogtatnak... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én imádom ^^... Egyik barátnőm külön meg szoktam rá kérni, hogy ropogtasson ki :$ ...

      Törlés
  2. Ez nagyon tetszik :D Én is szoktam Béla lenni^^

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...