2012. február 17., péntek

ManWorld publikált a blogján nemrégiben egy ruhás bejegyzést, amiben nekem igen-igen megtetszett a legelső kabát. Nem vagyok kifejezetten oda a military stílusért, de ha kabátról van szó, valahogy mindig előtérbe kerül nálam. A tökéletes kabát számomra legalább egy kicsit "katonás". A LoveClothing-on néztem körül (hiszen ManWorld képei is onnan voltak, ráadásul javasolta is nekem hogy nézzek ott körül, gondoltam hogy hát jó, miért is ne :) ? Lógassuk kicsit a lábunkat is az egész hetes béllógatás után... Mert sajnos ezért nem írok mostanában, az okosító miatt. Nagyon klassz, nagyon jó, nagyon szeretem, de amikor reggel 8tól benn vagy szünet nélkül fél6-ig, és ez 3 kurzust jelent, az nagyon fárasztó... No, mindegy :) . Evvan. Túl lesz élve ez a félév is, eldöntetett!

Térjünk vissza inkább a kabátokhoz :) ! Szétnéztem hát, és őket találtam...

Women's Black Military Red Piping Jacket with Gold Buttons





Women's Black Military Red Piping Jacket With Silver Buttons
Erről valahogy az orosz kadét-egyenruhák jutottak eszembe... KELL!!






Women's Black Silver Lace Jacket






A piros-fekete, ezüstgombosra lehet egyszer ráhajtok majd :) ... True Love.

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...