2012. február 3., péntek

Praktika - Mrs MetalLady :)


Volt nekem egy Mr MetalMan-em, hát az Ő nőiesedett változatát készítettem el valamelyik este. Régóta szerettem volna csinálni valami láncos karkötőt, de mivel a lánc sajnos nem nyúlik :) , így belebújós nehezen lett volna, kapcsosat pedig nem nagyon szerettem volna. Végül csak kapcsos lett, méghozzá egy ilyen díszes-kapcsos, amit picit sajnálok az az hogy a képeken nagyon eltérőnek látszik a kapocs és a lánc, pedig a valóságban ennyire óriási különbség nincs a kettő között. :)
Minden esetre tehát Ő lett a készítmény.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon vagány! Pont van egy köves halálfejes hasonló ilyen ezüstbigyóm, ha kreatív napjaimban leszek szerintem megpróbálkozom vele :D

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...