2012. február 25., szombat

Zene - Otto Dix ( Отто Дикс )

Néha egy olyan "régi motoros", mint én (nevezhetem vajon így magam a 7-8 évemmel? fene se tudja...) is fel tud még fedezni újdonságokat - nos, a minap megismerkedtem az "Otto Dix" nevezetű zenei műfajjal - azért írom így, mert jómagam még sosem hallottam ilyesmit. Nőktől megszokott az efféle "operába illő" hangzás, de férfit így énekelni (ilyen zenére) még sosem hallottam, bár itt-ott kicsit emlékeztett pár J-Rock számra. Állati különleges egy zene szerintem... Aki esetleg nem ismerné, de kedvet kapott valami új kipróbálásához, annak ajánlom :)

Plusz, ez a fehér arc + fehér paróka... Imádom :) ... No, és még ráadásul oroszok is a szentjeim :)))



2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy nem csak én szeretem az ilyen zenéket :) Őket még nem ismertem, de megtetszett nagyon! Örülök, hogy megtaláltad és megosztottad velünk is^^

    És még egy kérdés: a pályázatra beküldött képemet mikor fogod kirakni? Ha véletlenül elfelejtetted, nem haragszom, csak már kicsit uncsi a várakozás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, ne haragudj, ég az arcom, teljesen elúszott a fejem mostanában :S ... De most azonnal ki is teszem :) !

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...