2012. január 8., vasárnap

Project 2012 - 1. heti összefoglaló



Ez a hét még nem a "munkás" hét volt, hanem inkább amolyan "ráhangolódó" hét. Ezért különösebben nem is törtem magam, inkább csak amolyan szintentartás végett csináltam a 12 pontomat.

Január a nasiról való leállás hete lesz. Nagyon nehéz az egy csokimániásnak, mint én :( , bár nyáron többé-kevésbé sikerült. Nem mondom, hogy már az első héten letettem a csokit, de volt olyan nap (és ez nálam sajnos nagy szó ^^"), amikor nem ettem. Azt hiszem ebben abszolút a fokozatosság elvét kell követnem. Az egészséges étkezést így januárban nagyon nehéz megtartani, amennyire csak tudom - és amennyire a pénztárcám és a boltok kínálata engedi - azért próbálok zöldségeket és gyümölcsöket enni, kerülve a "készkajákat", de sajna ez se jön össze még mindig.

Tornázni nem tornáztam, ellentétben rengeteget gyalogoltam. De tényleg. Ha 3-4 megállót kellett mennem, akkor nem buszoztam, hanem inkább gyalogoltam, illetve sétáltam is párszor, ami nagyon jól esett. Tegnap mondjuk zuhogó esőben sétáltam haza városközpontból... :D

A tanulás "megyeget", inkább úgy modanám, hogy vizsgaidőszak van, és próbálok a vizsgáimra koncentrálni, amennyire csak tudok. Olvasni ráadásul jelenleg csak tananyagot olvasok, sajnos :(

Sorozatok és bugyuta romantikus filmek helyett pihenéskor Dokumentumfilmeket kezdtem el nézni (magamat is meglepve ezzel), aminek fő érdekessége az, hogy a kémiát, biológiát és fizikát cseppet sem szívlelem, de mivel nem tartom magam eléggé műveltnek és nagy látókörűnek (ahhoz képest, amilyen széles látókörű lehetnék már így 21 évesen), elkezdtem nézni a "Mindennapi tudomány" nevezetű műsort. Na jó, be kell valljam, hogy a Hubble űrteleszkópról és a villámcsapásról szóló részeket szépen átugrottam ^^, mert tudom, hogy azok pl egyáltalán nem érdekelnem, nem úgy mint pl. a Loch Ness-i szörny rejtélyének kutatása, vagy különböző tavakról szóló dolgok.

A heti új dolgom - fiúknak csináltam ékszert (amit hamarosan be is mutatok nektek is, mert már mindkettő készen van ^^!)

Mivel ez a készülődés hete volt, így kikerült két "kistábla" is, azért hogy mindig szem előtt legyenek a fő szempontok. Egyik a Projectem pontjait tartalmazza, és az ajtómra került ki, a másik pedig a "Fogyás 7 aranyszábályát", ami remélem szintén sokat fog segíteni :D ...

2 megjegyzés:

  1. Persze hogy meg tudod csinálni, de azért nagyon szorítok, hogy lehetőleg zökkenőmentes legyen! :) Egyébként a több zöldséget+gyümölcsöt akarok enni részbe én is bekapcsolódom, mert nagyon nem jó, hogy tök sok húst eszünk, de alig valami zöldet mellé. Most gondoskodtam róla hogy legyen sok gyümölcs itthon, már csak valahogy be kéne iktatni a napi rutinba, meg az étkezésekbe valahogy...

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, teljesen egyet értek veled!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...