2012. január 15., vasárnap

Tanulgattam...

Először is, szeretnélek titeket megkérni, hogy nyilvánítsatok véleményt :) ! ITT , köszönöm :) !

Tanulgattam a drótozást valamelyik este, persze azért nem bonyolult dolgokkal kezdtem, hanem amolyan "alap"-dolgokkal, amiket szerintem valakinek, aki drótozással szeretne foglalkozni, talán nem árt tudnia, ismernie. Nem "profik", tudom jól ^^", nézzétek el nekem, de örülök annak, hogy miközben ezeket csináltam pár új fogást megismertem/kitaláltam, illetve láttam a hibáimat, és azt is hogy legközelebb min kéne változtatnom.


Először egy bedugós füli alapot csináltam, de miután elkészült, rájöttem, hogy nem jó a technikám :) ... Legközelebb sokkal jobb lesz, mert azt hiszem már tudom, hogy hogy kéne csinálni, hogy tényleg jó legyen.


Lógós fülbevaló alap is készült, ezzel többé-kevésbé elégedett vagyok, bár itt is van még hová fejlődnöm.


Ez egy fülbevaló távtartó-rész szerűsége lenne, nem a legtökéletesebb ,de mindig is ki akartam próbálni, hogy különböző hurkok hogyan néznének ki egy alkatrészen - és hogy egyáltalán képes vagyok-e ilyesmit készíteni. Nagyon macerás, hosszadalmas feladat volt, de azért ezzel is többé-kevésbé meg vagyok elégedve :) ...


Ez is valami kapcsoló elem szerűség, esetleg egy kapocs része, nem tudom, de azt hiszem egy ilyen "8"-as jól jöhet a drótékszer készítésben. Ezzel szinte egyáltalán nem vagyok megelégedve, olyat szerettem volna ugyanis, aminek mindkét hurka ugyanakkora. Hát, ez nem jött össze, de nem baj, majd legközelebb :) !


Ez egy kis, pici kapocs. Abszolút meg vagyok vele elégedve, főleg mert rengeteget pöszmötöltem vele, és szerintem nagyon jól sikerült ahhoz képest! Bár a kép hülye módon besárgult (nem tudom miért, egyszerre csináltam a képeket ...), azért remélem látszik minden rendesen rajta :) ...


Ez szintén egy távtartó szerűségnek készült, igazából Case ihletett meg, bár az ő távtartói egyszerűen gyönyörűek, ez pedig... elég béna ^^" ... Próbáltam a Vegazus által egyszer megemlített "tükörképes"-módszerrel dolgozni, hát, azt hiszem nem jött össze :D ... De nem baj, nem adom fel, rengeteget kell még gyakorolnom, de nem is bánom, jópofa dolog egy dróttal "eljátszadozni".


Remélem nem nevettetek ki nagyon ügyetlen kis bénáskodásaim miatt ^^" ...

4 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon ügyes kezdés. :) Reszkessenek a drótosok. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a biztatást ^^!! Igyekszem :)))

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert hozzá :)
    Emlékszem, mikor először nekifutottam, mennyit szenvedtem :D
    2 mm-s sárgarézdrót meg az otthon található legrosszabb fogók. Végül sikerült egy gyűrűt hajtogatnom, de csak a hüvelykujjamra lett jó. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Hát, igen, lassan én is rájöttem hogy nem mindegy, hogy milyen "praktikákat" tudok a hajlításra, de az is fontos hogy tudjam mikor milyen drótot érdemes használni...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...