2012. január 16., hétfő

Ezen most jót mosolyogtam :) ...

Durva, de ez egy festmény! Kis kutatás után megtaláltam, hogy
Rob Hefferan készítette, sajnos nincs neki címe, és az "Elegance"
témában található meg. 
... mint említettem azt hiszem, sorozatok és "bugyutaságok" helyett pihenésképp elkezdtem tudományos ismeretterjesztő filmeket nézni (igaz, az űrrel (a StarTrek-en kívül nem vonz a téma), meg az amerika-majmolásáról szólókat kihagytam ^^), és most a Szexuális vonzerőről nézek egy műsort, amiben a következő hangzott el:

"... A jelek szerint azonban nem csak az intelligencia vonz minket. Az alkotó tevékenység szintén így hat ránk. A biológiai tudományokkal foglalkozó Royal Society (WikiThe Royal Society of London for Improving Natural Knowledge - Blithe) egyik közleménye nemrég arról számolt be, hogy számos festő és költő kétszer annyi szexuális partnerrel büszkélkedhet, mint mások. Mindez igazolja Miller elméletét, mely szerint a festők, mint Picasso is, művészetük lévén sokkal vonzóbb személyek..."

Hoppá :)

Bár bennem felvetődött egy kérdés - nekik nem bohém életük miatt volt annyi "szexuális partnerük"? Bár tény és való, hogy én is bele vagyok zúgva Waterhouse-ba :) ...

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...