2012. január 3., kedd

Pók Ica

Már régóta terveztem, hogy veszek egy ilyen édes kis pókos kitűzőt, mert amikor először láttam a kirakatban, rögtön beleszerettem :) ! Ma végre rászántam magam, hogy be is menjek a boltba - hát, képzeljétek, a kirakatból szedték le az utolsó darabot :D ! Nagyon jó, szinte nevetséges áron volt - tippeljetek mennyiért vettem! 



Ugye milyen szép :) ? Még nem találtam ki, hogy mire teszem fel, de muszáj hordanom, mert olyan kis édes, nem :) ? Gondoltam már, hogy a kabátomra teszem, esetleg egy klassz sapkára lehetne még, táskára vagy hasonlóra semmiképp sem szeretném, valami ruhadarabon mutatna jól. Gondoltam már arra is, hogy esetleg egy hajgumira téve is nagyon jól nézne ki, főleg kontyban :) ! Hajj... Úgy tetszik ^^!

Megvan a tippetek? Elárulom akkor az árat! 200 magyar forint volt, szerintem nevetséges ár. Mennyit tévedtetek :) ?

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de cuki^^ Én is szeretnék ilyet :D
    Egyébként én csak 300 forintot tévedtem :)

    VálaszTörlés
  2. Hát, mondanám hogy melyik boltba menj be, de egy "noname" ajándékbolt volt, igaz, itt Szegeden (azt mondta a múltkor az eladó) 2 üzletük is van, de sajna nem hiszem hogy máshol is vannak :S ...

    VálaszTörlés
  3. Először én is 200-ra gondoltam, de aztán láttam, hogy milyen gondosan kimunkált ez a pók, és felvittem 300-400-ra. De csak mert írtad, hogy nevetséges az ára. Egyébként 500-as is elképzelhető árnak tartanék. Jól jártál vele! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát, én is csodálkoztam rajta rendesen, hogy csak 200 forint, de nem is értem hogy mit fizettem meg rajta... Egy ilyen kitűzőért néha 1000-1500 ft-t is elkérnek, ezért is csodálkoztam hogy ez ennyire olcsó.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...