2012. január 14., szombat

Rózsák

Tegnap betértem Rossmannba, "körülnézni", végül vettem fogkrémet meg hajgumit... Ám a kosárkámba landolt egy harmadik dolog is - ők.


(sajnos nem adnak hozzájuk ékszertartó zacsit :D )
A dekoros részen akadtam rájuk, és úgy döntöttem, hogy igenis megérnek nekem 240 forintot, no, meg a rózsa-mániámnak is :D !


Az anyaga valamilyen fém, piros mázzal van bevonva, nagyon szépen vannak kialakítva a rózsák formája, és a hátulján erős ragasztókorong is van.


Már be is kerültek az egérkéim mellé, hogy ne legyen senki se egyedül a dobozkámban :) ... És bár még fogalmam sincs, hogy mire fogom őket felhasználni, azt hiszem nem fognak örökre a dobozban maradni :) ... 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki :) én sem hagytam volna ott a helyedben.

    VálaszTörlés
  2. Ugye :) ? Teljesen beléjük vagyok szerelmesedve ^^

    VálaszTörlés
  3. Köszi a tippet, hétdőn én is benézek a Rossmannba :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyesek,én is mindent összeszedek , egyszer minden megtalálja a helyét!!

    VálaszTörlés
  5. Igen, lassan én is úgy érzem magam mint egy gyűjtögető, bárhol járok, valami hasonlót találok, az a kosárkámba kerül :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...