2012. január 19., csütörtök

Új kép

Egy kicsi sárgítás a GIMP-el, de épp csak annyira, hogy a piros még szép,
feltűnő maradjon :) ... Nagyon látszik, hogy nincs rajtam smink? Mondtam én már
nem is egyszer, hogy bizony ritkán sminkelek ^^... 

Lecseréltem a Bloggeres profilképemet - valahogy az előző túl komoly volt hozzám képest. Valahogy én voltam rajta, de mégsem... Így lett ez a "Dita"-s kép (egyik barátnőm hív így mindig, így amikor FB-re feltettem ezt a képet, első dolga volt aláírni, hogy most is pont úgy nézek ki mint Dita Von Teese :D ... hát, én fele olyan szépségnek is örülnék már! )
No, meg szerettem volna megmutatni azt is, hogy mekkora a piros rózsás fülike, ha netán valaki szeretne magának, szívesen elkészítem 300 + pk (350-et szoktam számolni) áron! akit esetleg érdekelne, az írjon e-mailt nyugodtan róla, február elejéig ráérek :) !

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...