2012. január 28., szombat

Praktika - Minden macska a mennybe jut...?


A kutyákról elhiszem, hogy oda kerülnek, de a cicákról? Nem hiszek benne azt hiszem... Valahogy nehezemre esik elhinni, olyan furcsa lények ezek... Ha emberként valaki úgy viselkedne, mint egy macska, akkor arra azt mondanánk, hogy kibírhatatlan, de így, hogy állatoknak tituláljuk őket, imádjuk a személyiségüket...

a fókusz meg a kókusz... csak tudnám, hogy miért pont föntre ugrott át?


Kék, ezüst, és némi fekete; ez jellemzi ezt a karkötőt. Kerültek rá csengőcskék is, elmaradhatatlan darabjai mostanában a karkötőimnek, és persze pár kék pillangó is, a cicák imádják őket hajkurászni :) ...

szintén úgy gondolta a fókusz hogy felmászik a kép tetejére... 


Két cicafej, két ülő cica, és egy nagyon-nagyon régi cicamedál, amit még anyukámtól kaptam kisgyerekként. Szegény macskusznak nem volt méltó helye, igazából az ő kedvéért készült el ez a karkötő :) ...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! A fókusz szerintem azért ment felülre, mert a kép közepén (alul pláne) túl közel volt a tárgy. A fényképezőgépek általában nem tudnak jól közelre fókuszálni, kivéve, ha bekapcsolod a közeli fényképező módot, aminek általában egy kisvirág a jele. Ha ezt amúgy is tudtad, akkor bocsi! Egyébként én is mindig csinálok vagy 10 fotót, és abból csak 1-2 szokott jól sikerülni. De nem baj, a többi megy a kukába.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen tippek mindig jól jönnek, mert szinte egyáltalán nem értek a fényképezéshez sajnos.. Ráadásul nem is rendes fényképezőnk van, hanem kamera, csak én használom fényképezni :))) ... De köszönöm a tippet, megpróbálom hasznosítani :) !
      Én is így voltam ezzel eddig, hogy 1, max 2 kép egy dologról, de nem tudom miért, valahogy nekem jobban tetszik ha valamit több szemszögből is bemutatnak :) ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...