2012. január 22., vasárnap

Új kedvenc számom :) ... Imádom!

Nem, nem vagyok olyan elvetemült, hogy vasárnap reggel 6kor keljek ^^", hanem olyan szerencsétlen vagyok, hogy megint álmatlanságban szenvedek. Ennek az egyik következménye a hatalmas kupi, amit sikerült 3 óra alatt a szobámban csinálnom, és hogy körbejártam internetországot...

Ezt a számot már biztos ismeritek jó páran ilyen "likeolós" oldalakról, be kell valljam, hogy én először azt hittem hogy ez egy amatőr kisfilm vagy hasonló ^^" ... És igazából nekem ma esett le (hatalmas robajt csapva) hogy ez a szám klippje! Nem semmi :) ... Szinte bolondnak érzem magam, de annyira jó ez a klipp... és persze a szám is annyira fülbemászó. Meg hát orosz :) , azokat meg igen-igen szeressem ^^. A szám címe "До скорой встречи", vagyis Hamarosan találkozunk :) ... Imádom. Pedig egyáltalán nem egy "atomgót" szám, de még hasonló sem. Mégis... Annyira jó, annyira szép... Hajj :) ...


"- Nagyon szép autó!
- Köszönöm.
- Ez egy Ferrari?
- Nem, Bentley.
- Sosem hallottam még róla..."



"До скорой встречи, До скорой встречи, Моя любоь к тебе навечно..."

3 megjegyzés:

  1. http://madziontist.tumblr.com/post/15848952923

    Nagyi:) Te jutottál erről eszembe!:)

    VálaszTörlés
  2. Jajj, imádom ezt a képet, Sorrow néni ^^!

    Vegazus, nem hiszed el, nekem is pont ugyanez jutott róla eszembe :D ... Hogy ez az orosz Meseautó :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...