2012. január 14., szombat

5 hiba, amit a haldoklók leginkább megbántak

Szörnyen röstellem, de megint "más tollával ékeskedem", ugyanis olyan gyönyörű kis bejegyzést láttam Kreatív Anyabanya blogján, hogy egyszerűen ezt is muszáj megosztanom :) ! Úgy tűnik ez a nap/éjszaka már csak ezekről szól...

Eredeti cikk ITT.
Be kell valljam, hogy nem igazán szoktam a Harmonetet olvasni, bár volt idő hogy csüngtem rajta, már ez valahogy teljesen megváltozott, már annyira nem vonzanak a cikkei, de szerencsére Krisztina bejegyzésével felhívta egy nagyon hasznos ottani cikkre a figyelmünket. A cikk arról szól, hogy egy haldoklók mellett dolgozó hölgy összegyűjtötte és elmesélte, hogy az emberek általában mit bántak meg az életük során. Azt hiszem ez a "rangsor" igenis megfontolandó, akkor is ha úgy érezzük, a "Fakó Lovas" még várat magára.


1. Bárcsak lett volna bátorságom úgy élni az életem, hogy hű legyek önmagamhoz, nem úgy, ahogy mások elvárták tőlem!

2. Bárcsak ne dolgoztam volna olyan sokat!

3. Bárcsak lett volna bátorságom, hogy kifejezzem az érzelmeimet!

4. Bárcsak kapcsolatban maradtam volna a barátaimmal!

5. Bárcsak engedtem volna magam boldogabbnak lenni!


Fontoljátok meg, hogy vajon ti mit mondanátok ma, ha ott feküdnétek - vajon hogy élitek most az életeteket, hogy fogtok visszatekinteni erre az időszakra? Remélem csak jót fogtok látni! Kívánom tehát minden kedves ezt olvasónak (akármilyen "morbidul" is hangzik), hogy a halálos ágyán egyetlen egy olyan dolgot se tudjon mondani, amit megbánt az életében :) !

4 megjegyzés:

  1. Az elsőt maradéktalanul betartom, nekem ez biztos nem lenne a listámon. :)

    VálaszTörlés
  2. Mivel Én már nem vagyok fiatalnak mondható és volt egy Nagyapám aki mindig ezeket a mondatokat mondta,csak a vidékies nyelvre átültetve igyekeztem mindig így élni kisebb-nagyobb sikerrel,és ezekből talán mindet be is tartom ,nálam a második nem igazán sikerül sokszor nem miattam,a kényszer:(

    VálaszTörlés
  3. Hát, igen, sajnos a kényszer nagy úr :( ... Ám szerintem - bár lehet ezt azért mondom, mert még "túl fiatal" vagyok (bár már ezt se mondanám magamra lassan :D ) - sosincs késő változtatni :) !

    VálaszTörlés
  4. Én azt igyekszem megevalósítani, hogy ha másnap meg kellene halnom, akkor nyugodt szívvel tudjak meghalni, a férjem és a lányom jól vannak, stb... lehet ez kicsit morbidnak tűnik, de sokszor beválik.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...