2012. január 15., vasárnap

Segítségkérés


Kedves, drága olvasóim, és még kedvesebb idetévedők :) ! Az imént egy kéréssel fordultak felém, és nagy örömömre szolgál, hogy valakinek segítségére legyek - ám hogy ezt teljesíteni tudjam, szükség(em/ünk) van RÁTOK IS!


Flippy egy alkotótársunk, aki így fogalmazott alkotásairól: "Odavagyok a katonákért és a hadseregért (a háborúkért nem - hisz nincs bennük semmi dicsőség... az egészben az tetszik, amire a hadsereg nevel: fegyelemre, kitartásra, stb., na meg az egyenruhák :)), és szeretek ilyen dolgokkal babrálni (nemrég a páromnak készítettem egyedi, sötétben világító dögcédulát)."


A kérdés tárgya pedig nem más, mint az, hogy újítson. "...nem a hadsereg dolgait, mint a dögcédulák, stb, leutánozni szeretném, hanem ezeket a katonás dolgokat vegyíteni a mindennapival, így amolyan félkatonai, civileknek is gond nélkül használható, viselhető tárgyakat létrehozni." 


A kérdés az, kedves olvasóim, hogy ti szívesen vásárolnátok-e ilyesmit, érdekelne-e benneteket ilyesmi, vagy egyáltalán hogyan viszonyultok egy ilyen "félkatonai" kiegészítőhöz, tárgyhoz? 


Kérlek benneteket, hogy kommentben írjátok meg a választ, segítsük egymást ezzel :) ! Köszönöm nektek előre is :)



3 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a katonás dolgokat, ha lehetőségem lenne rá, szívesen vásárolnék is :)

    VálaszTörlés
  2. Én szeretem a katonás ruhákat :) nem kifejezetten a terepmintát vagy ilyesmit, inkább a szabásokat, csatokat, fém bizgentyűket, szerintem nagyon stílusosak tudnak lenni az ilyen ruhadarabok.

    VálaszTörlés
  3. SIMÁN! Katona és fegyverb*zi vagyok:P

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...