2012. január 9., hétfő

Díjat Kaptam ^^

Tina-tól kaptam ezt a díjat, nagyon szépen köszönöm ezúton is :) !



A feladatok a díjjal kapcsolatban:
1. Vedd fel a díjat!
2. Köszönd meg akitől kaptad!
3. Tedd ki a blogodba!
4. Nevezz meg 4 blogot, akinek adod!
5. Írj magadról 3 dolgot!


4 blog, akiknek továbbadom (a sorrend természetesen random, és bár nem kell magyarázni, én megteszem, nekem ez így természetes, elnézést érte ^^" ...):
Ari - a csodálatos gombos blogjáért :) , ami mindig valami újdonságot mutat
GhostGirl - a kitartó bjútibloggerkedéséért
MrsSame - a legfinomabb receptekért
Vegazus - bár ő már megkapta szintén Tinától, elnézést is kérek érte, de szerintem duplán is megérdemli :) !

3 dolog magamról:
1. Soha nem vagyok teljesen megelégedve semmivel, de mégsem tartom magam maximalistának
2. Néha úgy érzem, hogy túl személyessé vált a blogom, hogy túl sokat mutatok magamból, de arra is rájöttem, hogy másképp sem tudnám csinálni. 
3. A vizsgaidőszakban mindig elmegy a kedvem a tanulástól :D ... Bár gondolom ezzel nem csak én vagyok így :)

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjhoz! És köszönöm a díjat, főleg, mert szerinted duplán is megérdemlem!! :) Nagyon kedves vagy, jól esik!

    Valóban a vizsgaidőszakban mindenkinek elege van a tanulásból... :D

    VálaszTörlés
  2. Hidd el, abszolút igazam van ;) :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulalok:-) Megerdeled, jo kis blogod van:-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm, nagyon aranyos tőled :$

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...