2012. január 16., hétfő

Segítségkérés, ismét

Kedves Bloggerek és Bloggerínák!

Szeretném kikapcsolni a "spamszűrést" a blogomon, ugyanis olyan hozzászolásokat is betesz a spam-be, amik nem azok :( ... Nem tudja véletlen valaki, hogy ezt hogyan lehet megcsinálni? A beállításokat már végignéztem, sehol se találtam ilyesmit, bár én a "spam" és a "spamszűrés" szavakra mentem rá, lehet a blogger nem így hívja ezeket :D ... Ráadásul eddig egyetlen spammel sem találkoztam még, ha meg esetleg jönne, akkor nem hiszem hogy nagy feladat lenne azt a 3-4 spam-megjegyzést törölni, mert tapasztalataim szerint kb. ennyi az általános "spam-mennyiség", főleg egy ilyen kicsi blognál, mint az enyém.

Apropó, szerintem néha ti is nézzetek rá a Megjegyzések - Spam fülecskére, már nem egyszer fordult elő, hogy a Blogger oda tett be megjegyzést, pedig az egyáltalán nem volt Spam, nem is tudom hogy honnan vette hogy az... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...