2012. január 21., szombat

Blog-regénybe kezdtem :) ...

Tegnap délután óta érlelődött bennem, hogy kéne csinálni egy "Blog-regényt". Az este folyamán egyre erősebb és erősebb lett ez a gondolatom, elkezdtem rajta agyalni, hogy mit, hogyan, miért. Ma kikértem egy ismerősöm véleményét, és végül este úgy döntöttem, hogy belevágok! Miért is ne?

A fő cél a szórakoztatás, hogy minél több fantasy "klisét" kiforgassak, felhasználjak. A történet maga a Heroes of Might and Magic játék világában játszik, bár nem követi annak kerettörténetét (azon belül is főleg a H3 világára épül, mert az a legjobb Heroes játék ^_^)
A saját magam szórakoztatása, kikapcsolása is fontos szempont az írásban számomra. 

Egyébként, a profilomban nem fogjátok megtalálni, egy másik e-mailcímmel hoztam létre, hogy a "napló-szerűsségét" minél jobban megőrizzem így. Hiszen a történetet nem is én, hanem "Lyonne" meséli el nektek :)

Akit netán érdekelne, az lapozza fel Lyonne naplóját :) ! 

3 megjegyzés:

  1. Jujj de izgi, kíváncsi vagyok!! :) Meg is nézem.

    VálaszTörlés
  2. Blog-regény, hmm. :) Jól hangzik, be is kukkantottam, és nagyon érdekes! :)
    Személy szerint jó ötletnek tartom az ilyen ,,blog-regényeket". Nekem is ilyen blogom van (a profilomból elérhető).
    Kíváncsian várom a folytatást. ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtök támogatását ^^!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...