2012. január 8., vasárnap

Ajándék Karkötők

Mikor volt már Karácsony, és mikor volt már a Szülinapom, mégis két gyönyörűséget hoztam most, amit két barátnőmtől kaptam :) ... Két csodálatos karkötőről van szó.

Egyikük Ő, Németországból jött hozzám, ugyanis egyik barátnőm most kinn van ott Erasmussal, de Karácsonykor hazajött és hozott nekünk ajándékokat. Ilyen karkötőt mindenki kapott a barátnői társaságunkból, igaz, mindenki virága más és más :) . Az enyém ilyen gyönyörűséges fekete csipkés-csoda virágos, fehér gyöngyös szépség :) ... Teljesen beleszerettem, hiszen olyan különleges!



A másikat egy másik barátnőmtől kaptam szülinapomra, és hát muszáj megmutatnom, mert nagyon szeretem, ugyanis egy pókhálót kaptam, méghozzá (mű?) bőrből, strasszokkal kirakva ^^! Barátnőm azzal viccelődött, hogy bement a bizsuboltba, ahol egy férfi volt kivételesen az eladó és kérdezte hogy segíthet-e, barátnőm meg mondta neki hogy "Egy Goth-nak szeretne ajándékot venni" :D - erre a szegény férfi meg se tudott szólalni, csak nagyot nézett, mikor is a barátnőm meglátta Őt, és mondta, hogy pont ilyenre gondolt :D ...



Őt pedig csak azért mutatom, mert anyukámtól "nyúltam le" (persze engedéllyel), és ez egy "Hálóvíní nagyon trú" cukorka! Tudjátok, az az ehető fajta, amit mindig gumis cérnára fűztek, és nyakláncként vagy karkötőként árulták. Nem tudom anya honnan szerezte (ő se tudta már megmondani hogy kitől kapta), de szerintem marha jó :D ... Beleszerettem! Őt sose fogom megenni, csak nézegetni fogom, hogy milyen trú ^^ ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...