2012. január 31., kedd

Pár olcsóság :) ...

Tegnap el kellett mennem nagyTescoba, barátnőmmel együtt így felkerekedtünk :) ... Főleg kajákat kellett vennem, de mivel "ráértünk", hiszen időnk még van ezen a héten, mint a tenger, végigjártuk az "olcsóságokat", tudjátok, amit 99-199-299-499-ért adnak. Hát, ott láttam meg ezt a szépséget, csomagolópapír, de olyan édes, hogy muszáj volt elhozni :) ... Egyébként a 99-nél pislogott rám nagyokat.


Ráadásul nem csak 1, hanem 2 szett - a másik ilyen pöttyös, igazából őmiatta vettem ki :) ... Nagyon megtetszett ez a sokpöttyösség. Olyan vidám, nem? És ha szülinapozás jön, és valami apróságot szeretnénk venni a másiknak, akkor nem árt egy ilyen aranyos csomagolópapír, nem igaz? Plusz, eszembe jutott az is, hogy nem biztos hogy csak ajándékcsomagolásra lehet ezt használni, ki tudja, hogy még mi mindent nem lehetne belőle készíteni  :))) !


3 napja - hihetetlen tehetségemnek köszönhetően - sikeresen ráültem a hajkefémre. Mert hát az ember fésülködik, hanyagul rádobja az ágyra a hajkefét (a mai napig nem tudom miért, de ha végeztem a fésülködéssel, nem a helyére teszem a fésűt, hanem az ágyra dobom :D ...). Erről okosan elfeledkezve eszembe jutott, hogy meg kéne nézni az ETR-t - a laptop szintén az ágyon. Leülök (vagy inkább huppanok) - és akkor RECCS. Tescoban is kerestem hajkefét, de aranyárban mérték (nem volt kedvem 2ezret adni egy olyan dologért, ami könnyen eltörik), így ma elmentem a Rossmannba, ahol egy 500-ért lett Ő az enyém :) ...


Szintén Rossmannban le van értékelve egy csomó ékszer, 250-ért adják darabját. Barátnőm talált is három nagyon szép fülbevalót - a hármat adták 250-ért -, de azért továbbpörgettük az állványt; és ott akadtam rá erre a két "alapanyagra". Ugyanis, régebben, gimis koromban, sokszor csináltam azt, hogy csúnya ékszereket olcsón megvettem, lefejtettem őket, és vagy újracsináltam vagy felhasználtam őket a saját ízlésemnek megfelelően. Nos, most így tettem, vagyis ezen okból került ez a két 250-es nyaklánc a kosárkámba.


Az Ő eredeti ára 2590 volt, de árulták 1100-ért is, végül én hoztam el 250-ért :) ... Azért nem rossz a tizede árán megvenni, nem igaz :) ? Ráadásul így nagyon különleges gyöngyökhöz sikerült hozzájutnom :) ...


Szintén nagyon különleges gyöngyökhöz juttatott a másik nyaklánc is, akit eredeti árán 2290-ért adtak, és őt is leárazták egyszer 800-ra, végül 250-ért került szintén a kosaramba.


Őbelé főleg a fehér, kék mintás gyöngy miatt szerettem bele :) ... Nagyon különleges gyöngynek néz ki, akire nem hiszem hogy egyhamar rátaláltam volna mondjuk egy webshopban, illetve tudjuk jól, hogy egy lánc + szerelőpálca + kapocs + 4-5 féle gyöngy sajnos sehogy se jönne ki 250-re.


Hát, ők voltak azok, akikért mostanában áldoztam :) ... Majd még jövök még egy szerzeménnyel, de neki külön posztot tervezek, mert túl régóta vágytam rá, meg hát plusz képek is kellenek róla :))))) ...

6 megjegyzés:

  1. És vajon mennyi lehet az eredeti áron a nyereség, ha még 250-ért is megéri eladni. :D
    Egyébként ilyet én is csináltam már, hogy megvettem olcsón és átalakítottam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem tudom, de ez tényleg egy érdekes kérdés :) !

      Törlés
  2. De jól jártál!! Nagyon ügyesen kifogtad ezeket! :) Kíváncsian várom, mi lesz belőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, be kell valljam, egy kicsit én is :) ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...