2012. szeptember 12., szerda

Rendeltem ismét :) / I ordered again :)

Rendelnem KELLETT, mert kifogytam a kapcsokból és fülbevaló alapokból... 

I HAD to order, because I was run out of clasps and earring basics... 



Ha rendelek valamit, mindig megnézem az új árukat - hát, így kerültek a kosárba ezek a gyönyörű kis kámeák *,* ...

When I order something, I always look at the new arrivals - this is how I a choose these lovely cameos *,* ... 

Fekete-fehér hölgy / Black and white lady 


Fekete-piros rózsa / Black and red rose


Barna és fehér hölgy / brown and white lady


Néhány kitűző alap / Some badge-basic


Elkövettem egy nagy "hibát"... Sikerült 15 PÁR fülbevaló alapot rendelnem X'D .. Ne kérdezzétek hogy...

I made a huge "mistake" ... I ordered 15 PAIRS of earring basic X'D ... Don't ask me how... 


Hajcsat/hullámcsat alap / Bobby pin basic


Láááánc *,* / Chaaaiin *,* 


Ezüst delfinkapocs / Silver "dolphin" clasps


Fekete delfinkapcsok / Black "dolphin" clasps


A kedvenckém :) ... "Gitár" (szerintem inkább hegedű vagy cselló inkább) / My favourite ones :) "Guitar" (but I think it's more like violin or cello)


12 megjegyzés:

  1. Hehe, a muszáj nagy úr ám:))).
    Gyönyörűséges dolgokat szereztél be!

    VálaszTörlés
  2. Nekem a rózsás tetszik a legjobban, csodálatos!:)

    VálaszTörlés
  3. Ezek a kámeák olyan szépek :) élőben is ilyan jól néznek ki? (Hetek óta halogatom a rendelésüket, mert még nem találkoztam velük élőben^^)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépnek szépek, bár van amelyikkel van egy kis hiba :S , de szerencsére nem vészesek.

      Meg nem tudom, kicsit olyan túl "könnyűek" nekem :D

      De ennyi pénzért, ilyen szépségeket érdemes beszerezni :) ... Szerintem :)

      Törlés
  4. azt meg lehet kérdezni, hogy honnan rendelted őket ?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen :) ! CsináljÉkszert-ről szoktam általában rendelni, itt a címe: http://bolthely.hu/csinaljekszert/

      Törlés
    2. Nagyon szívesen máskor is :) !

      Törlés
    3. egyébként nagyon ügyes vagy, tök jó a blogod ^^

      Törlés
    4. Jajj, nagyon szépen köszönöm ^^!

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...