2012. szeptember 28., péntek

Szokásog TAG

Nagyon rég volt már TAG, ez most innen :)


1. Van olyan beceneved amin csak a családod hív? 
Tesóm Bélának meg Gazsinak is hív... Sőt, még "mércém" is van, a "gazsiság" :D (ez olyan "bolondság", ami csak én vagyok képes XD ...). Nagyapám "Virágsziromnak" meg hasonló szép és kedvesnek hívott mindig :) ... Más azt hiszem nincs ^^ ... 

2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak? 
Ropogtatom magam. Az számít? Biztos van valami más is, csak én azt nem tartom annak :)) ... 

3. Van valamilyen furcsa fóbiád? 
Félek a bogaraktól, és gyűlölöm a gyers húst megfogni. 

4. Van olyan dal amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz de ciki lenne mások előtt is bevállalni?
Nincs ilyen szerintem ... Jó zenéket hallgatok :D , és nem szégyellem azt, amit szeretek :) ... 

5. Van valami faksznid? Valami amit nem tudsz elviselni ha mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog.
Nem szeretem ha vadidegenek hozzámérnek (pl. buszon)... Meg a nagyképűséget... Meg az "okoskodásokat" ... 

6. Van valami fura szokásod ha ideges vagy?
Olyankor elönti az agyamat a vér, és meg se tudok szólalni, inkább csak próbálom magam lenyugtatni... Meg néha remegek az idegtől. 

7. Az ágy melyik oldalán alszol? 
Kedvtől és "vendégtől" függ :D ... Néha a jobb oldalán, legszélén, máskor meg bal oldalon, vagy épp középen... 

8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták? 
Őőőő.. Volt egy róka, Vuk, és egy lila elefánt is, Elefánt... Kreatív gyermek voltam :D ... 

9. Mit rendelsz általában kávézókban?
Ha van, mogyorós cappuccinót, vagy ha tudom hogy ott finom/különleges, akkor forrócsokit. Ha "sietek", akkor csak egy sima expresszót, feketén. 

10. Van olyan tipp vagy tanács amit hangoztatsz hogy fontos, de általában nem tartod be? 
Rendszeres torna :D ... Lusta dög vagyok :$ ... 

11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban? 
Hát ... őőő ... Szembe szoktam állni a zuhanyrózsával az ott töltött idő nagyrészében ...

12. Van valami furcsa testi adottságod?
Az egyik fülem kerek, a másik hegyes, és kb. mindenem ropog :D ... A lábujjaim úgy néznek ki, mintha a nagy megette volna a többit :D ... Az írástól egy bütyök van a jobb középső ujjam bal oldalán. 

13. Mi az az étel amiről tudod hogy nem egészséges de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod?
Csoki. Pizza. Fánk. Chips.

14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat amit gyakran használsz?
Hmmm... Biztos van, de hirtelen nem jut eszembe semmi ilyen konkrét... "De most" annak számít :D ? Meg -sajnos- néhány kocsis-diplomás kifejezés is, de azokról szokok lefelé, ügyes, nagylány módjára! :D

15. Miben alszol? Őszintén!
Pizsinaci (nyáron boxer/rövidnaci) és jóóóó nagy pólók ^^ ... 

+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve hogy menő, de visszagondolva vérciki volt?
Persze, mindenki hordott ilyen ruhákat, főleg a 90-es években :D ... Mentem én is macinaciban suliban (pff...), meg tuti volt rajtam is szandál-zokni kombó :D ... 

4 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...