2012. szeptember 2., vasárnap

Készüljünk az új Zegyetemi/Oskolai évre 2. felvonás :)

Jegenye adott még pár ötletet, gondoltam leírom azokat is, főleg hölgyeknek kedvezve ezzel :) ...

Jegenye gave me some more inspiration, so, I decide to write some tips again, especially for ladies :) ...

1. Kelj fel hamarabb! "Gyakorolni" kell rá a nagy, nyári-pihenés után :) ...
1. Wake up earlier! You have to "exercise" after a great, summer-rest :) ... 


2.  Csinálj egy szépség "szépség napot". Készíts/vegyél néhány arcmaszkot, hogy felfrissítsd a bőröd :) !
2. Make a "pretty day". Make/buy some face masks, to refresh you skin :) ! 


3. Új hajviseletet az évnek! Minden szemeszterben másik hajviseletet csinálok magamnak. Hagyj magadnak időt, hogy kitaláld melyik lesz a legkedvencebb :) ...
3. New hearstyle for the year! I get a new hearstyle for every semester. Give yourself some time, to figure out what will be to most prefered one :) ... 


4. Válassz ki egy színt, csak úgy :) ! Nem nagyon szeretem a színeket, így kiválasztok mindig egyet, és olyan dolgokat veszek. Például lila póló, lila körömlakk, stb... :)
4. Choose a colour just fur fun :) ! I don't really like colours, so I always put out one, and I buy thing with it. for example, purple shirt, purple nail polish, etc... :) 


5. Rendezz egy Nyár-végi bulit :) !
5. Make a Summer-ending party :) ! 


6. Takarítsd ki a szekrényed, dobd ki a régi, nem használt ruhákat.
6. Clean your wardrobe, throw out the old, non-used clothes. 


És ne feledd: az iskola nem olyan rossz, mint ahogy gondolod, mert oktatásra szükséged van - és még jól is érezheted magad a barátaiddal :) !

Don't forget: School is not that bad as you always think, because you need education - and you can have fun there with your friends, too :) ! 


6 megjegyzés:

  1. ezeken a korán kelésre való gyúrásokon mindig jót mosolygok, általában 6-7 körül kelek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, de sokan ellustulnak, én pl. képtelen vagyok 6kor kelni ébresztő nélkül :D ...

      Törlés
  2. Örülök, hogy megihlettelek :D

    Én már alig vártam, hogy elkezdődjön az egyetem, ezért már időben elkezdtem készülődni. A listákon szereplő javaslatok többségén már túl vagyok, így frissen és lelkesen állok az új tanév elé. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh, ennek örülök ^^! Egyébként már én is várom, bár valahogy mégsincs kedvem korán kelni és buszozni :D ...

      Törlés
  3. Ha nem figyelek magamra én ma is képes lennék hajnali 4kor feküdni és délben felkelni... ;)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...