2012. augusztus 30., csütörtök

Készüljünk az új Zegyetemi/Oskolai évre!

Néhány tipp, hogy készenálljuk az iskolára :) ! Ezek az én tippjeim, nekem ők segítenek felkészülni a sulira. Nem muszáj rájuk figyelni, csak szerettem volna segíteni azoknak akiknek valami "extrára" van szükségük :) !

Some tips to get ready for school again :) ! These are my tips, they help me to prepare to school. They do not need to be heed, I just wanted to help for those, who need some "extra" to start school :) ! 



1. Vegyünk egy új tollat!
1. Buy a new pen! 


2. Takarítsd ki a szobád, "öld meg a káoszt"! Ez kicsit felfrissíti az elméd.
2. Clean your room, "kill the mess"! It gonna refresh your mind. 


3.Vedd meg a füzeteket, ha még nem tetted meg, és ha azokat használod. Én nem, így összeszedtem a papírokat, amikre írok, és összeraktam őket egybe.
3. Buy the booklets, if you didn't do this already, and if you use them. I didn't, so, I looked after the papers, what I use at school, and put them together.


4. Csináljunk "intelligens" terveket. Például "Minden szerdán tornázni fogok", vagy "Minden szombaton kitakarítom a loggiám", stb. Próbáld meg megtartani őket! Hajrá ^^! Ha kell, írd le őket, és tedd egy olyan helyre ahol mindig láthatod :) !
4. Make "intelligent" plans. For example "I gonna work out every Wednesday", or "I gonna clean my loggia every Sunday", etc. Try to keep them! Work hard ^^! If it's necessary, write them down, and put somewhere, where you can always see them :) ! 


5. Cseréld át az ágyneműd - érezd, hogy valami új kezdődött.
5. Change your bed sheets - feel that something new is already started.  


6. Adj a szobádnak egy új illatot - segíteni fog, hogy érezd az új szemeszter már itt van :) ...
6. Give your room a new scent - It's gonna help you to feel, that a new semester is here :) ... 


7. Vegyél pár új ruhát!
7. Buy some new clothes! 


8. Döntsd el hogy spórolni fogsz. Én ezt mindig megfogadom, de soha nem tudom megtartani T_T ... De ez most egy új év, a motiváció ismét megvan :) !
8. Decide to make some savings. I always make this decision, but I can't keep it T_T ... But, now it's a new year, I have the motivation again :) ! 


9. Lásd az iskola jobbik oldalát :) ! Például, ismét minden nap találkozhatsz a barátaiddal ^^!
9. See the bright side of school :) ! For example, you can meet again every day with your friends ^^!



4 megjegyzés:

  1. Jó kis ötletek :) Nekem a legtöbb meg lesz, ugyanis kollégista vagyok^^ A spórolás nekem nem lesz nehéz, eleve olyan vagyok nagyon költekező típus :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irigykedem, én képtelen vagyok a pénzzel bánni :) ...

      Törlés
  2. Esetleg még azt is meg lehet említeni, hogy érdemes időben elkezdeni edzeni a reggeli korán kelésre. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen, tökéletesen igazad van, bár én arra már edzek egy ideje :D ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...