2012. augusztus 17., péntek

Praktika - Újjaszületettek / Reborned ones


Ezeket a karkötőket még a 31 Ékszer kihívásban készítettem és most új "életet" kaptak egy kicsi és aranyos résszel - egy "fityegő-tartó" mentette meg az életüket ^^!

I made this bracelets in the 31Ékszer-project, and now I gave them a new "life" with a little and cute part - a "charm-holder" saved their life ^^! 

Szívvel / With a heart


Zárral és kulccsal / With lock and key


Kalitkával és kulccsal / With cage and key


Most ezeket a "fityegő-tartókat" vettem, de még szeretnék többet ^^! Soha nem használtam ilyet még ezelőtt, egyébként a helyi "hobbi-boltban" akadtam rájuk, jó áron is voltak, így ki kellett próbálnom :) ...

I've got some more "charm-holders", and I want to buy some more ^^! I never used them before, but I find it in our local "hobby-shop", it was in a good price, so I had to buy and try them :) ... 


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek. (: Nekem leginkább a záras-kulcsos megoldás nyerte el a tetszésemet.

    VálaszTörlés
  2. Én az összes kis függőt ráraknám egyre de én mániákus vagyok:) Kár hogy életben nem túl praktikusak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, néha megálljt kell parancsolni magunknak :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...