2012. augusztus 26., vasárnap

Szépüljünk nyáron - Lezárás

Igaz, csak 6 hetet jegyzeteltem le ide szorgosan, úgy döntöttem hogy egy héttel az iskola előtt lezárom ezt a Csokrot. Nem, ez nem azt jelenti, hogy le fogok állni, csak azt, hogy nem fogom ezentúl lejegyzetelni (vagy csak ritkán). A múlt héten elmaradt a "beszámoló", ennek egyetlen oka van - egyszerűen nem jutott eszembe semmi új, semmi extra, amit csinálhatnék, így folytattam a "megszokottat".

És mi más lenne méltóbb egy lezáráshoz, mint egy kis "eredménybemutatás" ? :)

Párszor már panaszkodtam rá, hogy a súlyom semmit nem változott, ellenben a "centijeim" igen ^^! 2xer mértem magam, íme a pluszok, mínuszok a két mérésből (a mérések között 2-2 hét telt el):

1. mérés.
Mell: -1
Has: - (ez nem volt a zéró mérésnél ^^", utána jutott eszembe)
Csípő: 0
Comb: -2
Derék: +1

2. mérés.
Mell: +1
Has: -3
Csípő: 0
Comb: -1
Derék: +2

Összesen:
Mell: 0
Has: -3
Csípő: 0
Comb: -3
Derék: +3

Ebből látszik, hogy a derekamon kívül, mindenből lefelé mentek a dolgok, így a következőkben minden bizonnyal a derekamra is rágyúrok kicsit :) ... Ha a súlyom száma nem is (remélem azért, mert izmaim nőttek :D ), de ezek a "mínuszok" igen csak motiválnak ^^, így mondhatni "új erőre" kaptam ismét :) ...

Arra kérlek titeket, hogy szorítsatok még nekem ^^!

Még nincs ilyen hasam... MÉG! :D

6 megjegyzés:

  1. Üdvözletem!
    Igazán büszke lehetsz magadra, szép eredmények ezek. :) Bár nekem lenne ekkora kitartásom... :/
    Szurkolok neked, és ilyen has nekem sem ártana. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, szerintem ha pár apró sikert elérünk, akkor már marad kitartás a többihez is ! :) Legalábbis nekem most ez a tervem, mert párszor már "jojo-effektusoztam" :S ...

      Törlés
  2. Én majd ősszel (remélem:))))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok hozzá, remélem, sikerül elérni a tervezett centiket, drukkolok neked, tudom milyen könnyű elcsábulni néha :/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ismerős a csábulás, nagyon nehéz megállni ^^" ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...