2012. augusztus 27., hétfő

Praktika - Cuki vámpír szélcsengő :) (Cute vampire wind bell)


 Hogy néz ki egy tökéletes szélcsengő egy goth lánynál? Persze hogy úgy, mint egy cuki vámpír ^^!

How a perfect wind bell looks like for a goth girl? Of course, as a cute vampire ^^! 


Már rég megvolt ez a cuki denevér doboz, vámpír foggal ^^, és valami hasznosat szerettem volna belőle csinálni. Így úgy döntöttem hogy szélcsengő lesz belőle ^^!

I had this cute bat box, it has vampire teeth ^^, and I wanted to turn it into something useful. So, I decided to make a windbell ^^! 


"Bőr-varró" cérnát használtam (egy méteráru boltban vettem, úgy kértem hogy valami "erős" cérnát szeretnék, és ezt kaptam). "Elszakíthatatlan".

I used some "leather-sewing" thread (I bought it in a fabric shop, I asked for a "strong" thread, and the lady there gave me this). It's "Un-tear-able".


Imádom ezt a mosolyt... Olyan cukkííííí *,* ...

I love this smile... It's sooooo cuuuteee *,* ...


Ezzel a "elszakíthatatlan" cérnával tettem fel a "csengőket" (az itteni hobbi boltban vettem, a 4 db volt 300-400 HUF) és a gyöngyöket. Persze hogy piros gyöngyöket használtam, így úgy néz ki mint a vércseppek. Olyan vámpíros, olyan gothos, olyan dárkos :D !

I used that "un-tear-able" to put there some "bell" (I bought them in the local hobby shop, 4 of them was 1-1,5 euros), and some beads. Of course, I used red beads, they looks like as blood drops. Sooo vampiric, sooo goth, sooo dark :D ! 


Csináltam egy képet a loggián is... Awwww... Olyan cukkíííí *,* ...

I made a picture in my loggia. Awww... Sooo cuuuteee *,* ... 


Szerelmes vagyok belé *,* ...

I fall in love with it *,* ... 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!! Édes kis vámpír. :) Jó ötlet volt!

    Erről a cuki vámpírról a nyanpír jutott az eszembe. Nem tudom, ismered-e. http://animeaddicts.hu/online.php?view.35450.SD (5 rész is van, baloldalt lehet váltani)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^!

      Köszi az ajánlást is :))) Mindenképp megnézem ^^

      Törlés
  2. Nagyon király! Én is csinálok idén Halloweenkor:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz, valami hasonlót megpróbálok csinálni én is :D

    VálaszTörlés
  4. Vúúú, ez nagyon édes, kell egy ilyen, csak csengők nélkül.

    (Logikus, szélcsengő, csengők nélkül.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sima doboz ^^ Értve ^^!

      Itt a link a sablonhoz ;)
      http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=bat+box+template+#/d2bohe5

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...