2012. augusztus 2., csütörtök

Szekrény kihívás 2. nap - Kedvenc póló (The Wardrobe Challenge - Day 2 - Favourit T-shirt)


Valójában 2 "féle" pólóm van - házon belüli és kívüli használatra :D ... A kívülieket suliban, bulikon, baráti találkozókon, stb. szoktam hordani, a belsőket sportoláshoz, otthon vagy épp alváshoz.
Már mutattam nektek a kívülit/a feketét az ezüst mintával, nagyon szeretem hordani ^^. A másik egy ajándék volt Skóciából, anyukám hozta nekem :))) Nagyon szeretem azt is ^^!

Actually I have 2 "types" of T-shirt - outside and inside T-shirts :D ... I wear the outside T-shirts at school, parties, friend-meetings, etc, and I wear the inside T-shirts for sports, at home, or for sleeping. 
I used to show you the "outside"/black one, with the silver pattern. I really like it to wear ^^. The other one was a gift from Scotland, and my mother gave it to me :))) I really love that one, too ^^! 

Közeliek / Closeups



És ahogy általában viselem őket / And as I usually wear them.

A Skóciás póló tökéletes egy sportnacival :D (általában sportnaciban is alszom).
The Scotland T-shirt is perfect with sport pants :D (I usually sleep in sport pants, too). 


Közeli / Closeup


A fekete pólót általában hosszú szoknyával és ékszerrel hordom :)
I usually wear my black T-shirt with long skirt and jewelery :)  


Soha többé ez a póz :S ... Ez nem illik egy olyan lányhoz, mint én, akinek nincs tökéletes alakja :S ... Mostmár ezt is tudom :) !
I will never "use" this pose again :S ... It doesn't fit a girl like me, who hasn't got the perfect body :S ... Now, I know this :) ! 


Oké, oké, tudom, tudom, rengeteg mindent kell még tanulnom az "outfit" képekről :S ...
Ok, ok, I know, I know, I have to learn a lot about "outfit" pictures :S ... 

2 megjegyzés:

  1. Ne viccelj, ez a két utolsó kép szerintem rohadt jó!! :) És a fölső is nagyon szép. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :$ ...
      Igazából az utolsó képen nem szép a bal oldal, az a "gond" ^^ ... De azért köszönöm ^^!

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...