2012. augusztus 5., vasárnap

Szépüljünk Nyáron - 5. hét

1. Súlyzók
Nem kell "milliókat" költenünk ahhoz, hogy súlyzóink legyenek otthon! Elég két fél literes üveg, amit megtöltünk vízzel - és van is két fél kilós súlyzónk, amivel kezdhetjük is a különböző gyakorlatokat!


2. "Lenyúlások"
Úgy alakult, hogy anyáéknak továbbképzése volt Szegeden, így ők vittek haza, és ha már autóval voltunk, gondoltam megkérdem anyát, hogy van-e feles turmixgépe. Szerencsére volt, hiszen neki volt egy újabb, ráadásul inkább a botmixert részesíti előnyben.
Ezen kívül lenyúltam anyától a legtrainerjét is, mondta hogy nyugodtan vigyem el, ő úgy sem használja már, hiszen sokat biciklizik helyette. Így, mivel utolsó alkalmakkor csak én használtam, és a kocsiban úgyis van hely, ez is jött velem ^^. Mert bár a turmixgépet még el tudtam volna vinni buszon, a legtrainer elég hülyén nézett volna ki, ahogy utazik velem :D ...



3. Legtrainer 
Elég sokat edzettem vele a héten, persze TV előtt :))) ... Jobb szeretem így, mert ilyenkor az ember nem számolja, nincs benne az a fejében, hogy "te jó ééég, már 45-nél járok! Ez nagyon sok!", hanem oda se figyelsz, felveszed a ritmust és csinálod :) ... Ilyenkor a lendület visz, ezt szeretem benne :))) ...

nem pont ilyenem van, csak valami hasonló :))) ... 


4. Tanuljunk meg futni! 
Gondolom én vagyok vele csak úgy, hogy majd kifullad, ha futásról van szó... Nos, van oldal, ahol "megtanítanak" futni :) , gondoltam megosztom veletek is! Én csak szeptembertől tervezem csinálni, barátosasszonnyal ha majd futunk, akkor eszerint fogunk szerintem :D
A link 


Kieg.: Nagyim szerint fogytam T_T ... Nem kicsit örültem meg a véleményének, főleg mivel egy jó kiadós uzsi után jelentette ki ezt :D ! (persze az uzsonnára is Norbi 1-eztem, de attól még jól kigömböjödött a pocim :$ ).
Egyébként nem tudom, nagyon el vagyok keseredve, hogy a mérleg semerre se akar billenni :( ... Lehet túl korán várom az eredményt? De azt sem hiszem el, hogy SEMMI változás nincs. És nem is a mérlegünk romlott el, mert tesómnál mutatja, hogy adott le.
Így, úgy döntöttem, hogy most egy ideig nem állok rá a mérlegre :D... Egy hülye szám miatt nem akarom feladni...
Jövő héten egyébként nyaralni megyek ^^, tervezek sok úszást, túrát, sétát :) ... Ezen a héten legtraineren kívül nagyon mást nem csináltam, így nem árt megint ráfeküdni a sportra :) !


4 megjegyzés:

  1. te vagy az első, aki azt mondja, hogy használja a legtrainerjét :D klassz.
    nálunk nem lehet a tv előtt csinálni, mert iszonyúan zörög. a tiéd nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha néha csattan, ha a lábrész hozzáér a végéhez, de nem vészes :) ... Egyébként szerintem nem zörög :))) ...

      Törlés
  2. Ne kilóban mérd a változást, inkább centiben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lesz, szerintem fogok egy lapot, ráírom a mostani számokat, és hetente lemérem :D ... A hülye mérleget meg kidobom az ablakon :DDD

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...