2012. augusztus 3., péntek

Egy új TAG :) ...

Innen csórtam :D 

Melyik tantárgyból voltál jó?
1-2 osztályban utáltam a magyart, akkor jobban érdekelt a matek :D ... Harmadiktól ez megváltozott, és teljesen "behumánultam", a reáliák már nem tudtak lekötni. Ez nagyjából a Zegyetemen is így van, szerencsére itt nincsennek "reál" tantárgyak :D , de pl. joggal nagyon szenvedek, ellenben a pszichológiás tantárgyak vagy olyan, mint gyermekkortörténet (lényegében a különböző korokban hogyan definiálták a gyerekeket) pedig nagyon jól :) ... 

Milyen embernek tartanak téged mások?
Néha őrültnek, sokan "érdekesnek", mások szerint "morbid" vagyok, megint mások szerint pedig "művészlélek". Elég eltérőek szerintem rólam a vélemények, bár szerencsére azt még nem hallottam, hogy "unalmas" vagyok, és ennek nagyon örülök ^^! 

Milyen állattal tudnád azonosítani magad?
Több állattal is tudnám magam azonosítani... Például a koalákkal :D , mert én is képes vagyok 16 órákat aludni :$ . Egyébként most az is eszembe jutott, hogy hasonlítok egy ormányával festő elefántra is. Kicsit ügyetlen, kicsit szerencsétlenkedik, de szeret alkotni, örömét leli benne, akkor is ha azok annyira nem "professzionálisak" :) ... 





Valami vicces magammal kapcsolatban:
Azt hiszem a nevetésem (mint szerintem a nők többségénél :D )

Mit jegyzel meg arról, akivel először találkozol?
Általában a hangulatát, hogy hogy viszonyul a dolgokhoz, hogy érzi magát a bőrében, ilyesmit. Igazából egy benyomást. 

Ki vagy mi a riválisod?
Én is azt tudom mondani, hogy azok a tulajdonságaim, amik megakadályoznak valamiben - pl. a fóbiáim, undoraim. 

Van hősöd?
Van. Rengeteg :) ... Kiccsaládom, páran az ismerőseim közül. Aki "híresebb", azok közül talán Frida Kahlo (főleg azokért a dolgokért, amit ebben a képben megjelenített)... 





Mit üzenek a barátaimnak?
Mindenkinek elmondom, ha üzenek neki valamit :) ... Így, megtudják mindig időben ;) 

Fiú-lány barátság?
Szerintem létezik. Nem mindig, nem mindenkivel, de igenis előfordul. 

Kedvenc színeid?
A legtökéletesebb fekete :D , püspöklila, bordó.

Mi az, ami nem hiányozhat a szobámból:
A melegség, hogy jó legyen oda betérni/visszatérni. 

Előnyös tulajdonságaid szerinted?
Tolerancia és nyitottság. 

És amik hátráltatnak?
A lustaság. De ha azt legyőzöm, akkor megállíthatatlan vagyok :))) 

Van valami szokásod?
Szerintem semmi extra... Esetleg az, hogy szeretek a Yu-gi-Oh!-ban kezdeni :D ... 




Kedvenc könyv?
Most a Ransom Riggs - Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei. Nagyon az én világom az a könyv :) ... 

Mi a kedvenc évszakod, és miért?
A tél. Szeretem a havat, és szeretem ha nem olvad le rólam a ruha :) . No, meg sok ünnepe is van akkor a családomnak :D ! 

Ha megnyernéd a lottót, mit csinálnál?
Befejezném az oskolát, talán továbbtanulnék, de közben nyitnék egy krea-boltot, tele minden finomsággal ^^.

Mi a legfélelmetesebb emléked?
Egy álom, még gyerekkoromból. Az volt az első rémálmom, még ovis voltam, és nagyon durva rémálom volt az egy ovishoz képest... Még most is durva lenne :S ... 

Mikor vagy boldog?
A filozófiám miatt szinte mindig :)


Első számú hely, ahol relaxálhatsz?
Adjanak a kezembe egy láncot, néhány szerelőkarikát és fityegőt, és akkor akár a vonat tetején is, fejjel lefelé :)))) 

Milyen helyeken nem szeretsz lenni?
Büdös-szemetes helyeken. A por nem zavar, de aminek már szaga van, az nagyon... 

Mi volt a legfurcsább álmod?
Sokszor álmodok furcsát :D... Hirtelen nem is tudom, hogy mi volt a legfurcsább... Talán, amikor a Híd Terabithia földjére kutyával óriástrollokat kerestem... Az furi volt... 




Mire gondolsz most?
Épp most ebédeltem, és az jár a fejemben, hogy kicsit sokat ettem :S ... 

Mit csinálsz szabadidődben?
Alkotok, blogolok, olvasok, filozofálgatok :))) ... Mikor mihez van kedvem. 

Koncert, amire el akarsz menni?
Sok van. Egy Arkona és egy Paddy and the rats. 

Melyik dal jellemző rád?
Nagyon jó kérdés... Most elég "érdekesek" jutnak eszembe, de ahogy mondani szokás, mindig az első gondolat a legjobb :) ... 
A fentebbi always look on the right side of life :) ... 
Arkona - Odna
Hannah Fury - I can't let you in 
Ghymes - Vetkőzös dal 

Mit hallgatsz épp?
Egyszerre a fenti Ghymest és az Olimpiát :D ... 

Ha dalszöveget írnál, mire figyelnél oda?
A mondanivalóra, ez egyértelmű. 

Mi lenne a legkülönlegesebb élményed ezzel kapcsolatban?
Azt hiszem hallani ahogy egy zenekar megcsinálja, és hallani teljességében :) ... Mert egy dalszöveg dalszöveg nélkül fabatkát sem ér. 

Mit szeretnél most?
Aludni :$ ... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...