2012. augusztus 3., péntek

Szekrény kihívás 3. nap - Egy ruha vagy kiegészítő, amit ajándékba kaptál (The Wardrobe Challenge - Day 3 - Something what was a gift)


Az anyukám és a nagyim folyton vesznek nekem valamit, akkor is ha egy utazásról jönnek vissza (mindketten sokat utazgatnak!), akkor is csak kedvük tartja :D ... Tehát, rengeteg ajándékba kapott ruhám van - mint például ez a felső is, ami nagymamám vett nekem, mert épp úgy tartotta kedve, hogy meglepjen valamivel :D ...
Nem igazán az "én stílusom", de a mintájával szerelembe estem :))) !

My mom and granny always buy me something, even if they come back from a travel (both of them travel a lot!), and even if they just have the mood for it :D... So, I have a lot of clothes what was a gift - for example this top, what my grandma' bought me, when she had the mood to give me some little present :D ... 
It's not really "my style", but I fall in love with it's pattern :))) ! 


Ez elméletileg egy "gyűrött" anyag, de nem tudom miért, nem épp úgy néz ki, ahogy kellene neki :D ...
Általában egy térdig érő fekete szoknyával hordom, egyszerű ékszerrel és legtöbbszörr szandállal. Amikor ezt viselem, mint úgy érzem, hogy túlzottan is túldíszített vagyok :D ...

It's some kind of "creasy" cloth, but I don't know why, it doesn't look as it has to be :D ... 
I usually wear it with a knee-short black skirt, some simple jewelery and mainly sandals. When I wear it I always has the feeling, that I'm look too ornate :D ...  



Közelebbi / Closeup


4 megjegyzés:

  1. Én mostanában kattantam rá a virágos dolgokra, szóval igazán tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként nálam is nemrég lobbant fel a "láz", igaz, nem olyan mennyiségben mint ezen a felsőn ^^. De azért köszönöm ^^!

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...