2012. január 19., csütörtök

Legújabban beszerzettek

Nem bírtam magammal, és megint rendeltem. Most egy ideig nem fogok szerintem, főleg, mert még az előző rendelésből is maradt meg alapanyag, igaz, fülbevalóalapom már nem volt :-/ ...Így hát a szükség mellé még bekerült pár szépség és pár akciós áru is, ugyanis a CSÉ-n most egész sok gyöngy le van árazva, kár hogy külön az akciónál nincs feltüntetve, én is véletlen vettem csak észre .

Bedugós fülialapok, mer ez nálam lassan hiánycikk... 

Málna-gyöngyöcskék. A múltkor barátnőm rendelt ilyet, és olyan jól néznek ki, hogy
az ember lánya legszívesebben beléjük harapna :) ! Ők is kellettek nekem.

Logós fülialapból is kifogyóban voltam (2 párom volt itthon), így pótolni kellett.

A "soklógós" karkötő megcsappantotta a szerelőpálcás állományom, így
ezt is pótolni kellett :) 

Ezeket a 3D cicamedálokat csak azért vettem meg, mert nem sok ezüst függőm van...
Gyarapítani kellett a kis családjukat :) ... De nem bántam meg, mert aranyosak!
Csak a kép ilyen furcsán homályos, elment a fókusz kókuszért.... :(

Szeretett kulcsocskáimból kb 1-2 darabom volt már csak, a boltban pedig 50 db-os
kiszerelés volt már csak... Hát, azt hiszem lesz mivel kielégíteni a kulcsmániámat :) ! 

Ezeket az aranyos kis halacskákat szerintem nem vettem észre a múltkor, de ők ilyen
KELL-ek, hiszen Kárász volnék vagy mi, így néha, ha lehet választani, akkor viccből
hal alakú dolgokat szoktunk venni (pl. mosdószivacs). Legyünk hűek a nevünkhöz :) ! 

Ezek a nagy lila gyöngyök le voltak akciózva, és mivel imádom a lilát, így nem tudtam az
akciónak ellent mondani :) ! Abban reménykedtem hogy több féle lila lesz benne, de csak a
nagyonsötét és az átlátszó volt benne :( ... Hát, mindegy :) , attól még úgy érzem hogy megérte,
mert tényleg nagyon jó áron szereztem be őket! 

A fókusz itt is elment kókuszért... Egyébként ezeket a levélke gyöngyöket a
málnácskák miatt vettem meg, valami nyáriasan gyümölcsös ékszert kellene
belőlük alkotni :) ... Hippi-ékszer-veszély!

8 mm-es szerelőkarikák - ezek is kezdenek elég rendesen kifogyóban lenni!

Szép nagy levelecske medálok. Ezt igazából azért vettem, mert a múltkor lepkék jöttek,
azok nagyon megtetszettek, beléjük is szerettem picit, gondoltam hogy akkor ezekkel a
levelekkel sem fogok melléfogni :) ! Reméljük így is lesz...  

Sajnos a kókusz itt is csábította a fókuszt, pedig gyönyörűséges bronz színű
gyöngyöcskék ezek (szintén akciósak), persze nem csak ennyit kaptam, de csak ennyit
vettem ki a zacskóból fényképezni, mert egy hatalmas zacskó jött, vagy ezer ilyen kis szépséggel :) ! 

Régóta csábított az ötlete egy gyöngyös-memóriadrótos, "Blithe-fílingű" gyűrűnek,
és gondolom a kép már árulkodik is róla, hogy mi lesz a drága sorsa :) ... Lehet picit meg fogok
bolondulni, még sose csináltam memóriadrótos gyűrűt! 

És végül három cicafej. Ők is az akció miatt jöttek, igaz, egyszer rendeltem már ilyen
cicafejeket, szerettem is őket, de akkor nem igazán volt még ötletem velük - DE mára már
született pár ötlet, nem túl nagyok, nem túl reformszerűek, de remélem hogy a kivitelezésben
szépek lesznek :) ! 
Ők jöttek meg ma tehát hozzám, bearanyozva a napomat :) ! Túlzásba azért nem akarok esni, de már nagyon kellettek a fülialapok, a többi pedig "plusz jóként" jelent meg most az "alkotói életemben" :) ... Remélem várjátok már, hogy mi minden fog belőlük készülni, mert én már nagyon :) !

2 megjegyzés:

  1. A cicás és halacskás medálok nagyon aranyosak^^ A kulcsok pedig *-*

    VálaszTörlés
  2. Hát, igen, nekem is ugyanez volt a reakcióm, amikor megláttam az 50 db kulcsot :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...