2012. január 9., hétfő

Praktika - Mr Metalman

Hát, igen, a második férfiékszer teljesen más stílusú, egy "koponyás-láncos" dolog, amit egy rock-, és metalkedvelő férfiuraságnak készült. Ezzel már picit többet szenvedtem, főleg mert fogalmam sem volt először hogy milyen is legyen, másodszor pedig egész sok időbe telt a láncokat szépen elhelyezni (nem is gondolná szerintem az ember, hogy mennyire...), plusz, az eredeti terv egyáltalán nem ez volt, kb annyi közös volt bennük, hogy eredetileg is láncokkal akartam dolgozni :D ... Mint az előzőt, valahogy ezt is el tudnám képzelni női kézen... Nem tudom, hogy ez így baj-e vagy sem...


3 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyon vagány lett. Mint Nicolas Cage a lángoló koponya fejével a motoron a Szellemlovas c. filmben. :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek :) !

    De rég láttam már a Szellemlovas filmet... Bár be kell valljam, szerintem sose jutott volna eszembe erről a karkötőről :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...