2012. január 3., kedd

30. nap - Három fénykép rólad

Nagyon ritkán mutatok magamról képet, leginkább azért, mert "csakúgy" nem szeretnék ide random képeket betenni, okot pedig nem találok rá :) ... De legyen ez az ok, hogy ez a zárófeladat. Pár pillanatkép az életemből :) Spontán képek következnek :D ...

Az első kép őszi, egyik barátosasszonynál készült, rajta Ritával és velem. Már nem emlékszem, hogy mit néztünk a telefonján és hogy min nevettünk, de a kép alapján valamit nagyon, és annyira hogy észre se vettük hogy le lettünk fényképezve :D ... Szeretem ezt a képet. A spontánsága miatt, azért mert egy abszolút "elkapott" kép, semmi beállítás, semmi póz, vagy "kényszerített" mosoly. Hanem egy tökéletes pillanat képe.


Visszafelé haladunk az időben, ez már nyári kép :) . Pontosabban szeptemberi, amikor az itteni szak-barátnőkkel úgy döntöttünk hogy csinálunk egy Tiszaparti-nyárzáróbulit. Kint ültünk a Tisza partjánál, néztük a vizet, meséltünk egymásnak, ittunk :D , és nevetgéltünk. Nagyon klassz este volt! Igaz, utána két hétig az ágyat nyomtam, de megérte ^^. A kép egyébként kicsit "gonosz", pedig csak a hajamat igazítottam meg :D ...


És a visszafeléhaladás utolsó lépése - azt hiszem tavaszi, nagyon kora nyári kép ez. Ha jól emlékszem akkor vagy tesóm, vagy a haverja csinálta, miközben készülődtem (a tükör előtt), hogy okosodni mennyek :D ... Egyáltalán nem előnyös (főleg nem szegény karomról :D ), de valahogy mégis szeretem ezt a képet, talán mert ezt is spontán-kép, és ezekkel a képekkel valami olyat lehet mutatni/látni, amit a beállítottakon soha. Vagy csak tetszik, hogy itt kivételesen nem reggeli-zombi fejem van :D ... (egyébként ez a fehér ajtó a szobámba vezet)


Hát, íme 3 kép, 3 időpont, 3 szelet kis életemből :) ... Egyébként szerintem mind a 3 kép olyan, mintha 3 különböző emberről készült volna, nem :D ?

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...