2012. január 17., kedd

Praktika - Angyali sokfüggős karkötő


Mindig is nagyon tetszettek az ilyen "sokfüggős" karkötők, van is egy nekem is, amit vásároltam egyszer még régen, de valahogy... Ő nem az igazi - túl kevés rajta a dísz :)) ... Valamelyik nap, ahogy üldögéltem a "Műhelyemben" (tehát az íróasztalomnál) az jutott eszembe, hogy egy karkötők kéne csinálnom, méghozzá egy ilyen "sokfüggőset".

Be is indultak az agytekervények, elő az összes ezüst és fehér dolgot, amim csak van (ne kérdezzétek, hogy miért pont fehér, valahogy ez jutott eszembe, az ezüst a lánc miatt lett). Került bele pár fekete-ezüst gyöngy is, ők csak a "játszma-törés" kedvéért :) , illetve pár jópofa "diszkógömb-gyöngy" is, amit egy megkapott nyakláncról származnak (barátnőim tudják, ha van valami ékszerük, amit nem szeretnek/hordanak/felesleges, azt beszolgáltathatják nekem újrahasznosításra :D ) . Rátettem az ezüst csengőcskét is (nagy bogyó a kapocs mellett), főleg a szépsége miatt, illetve azért is, mert nincs karkötő csengőcske nélkül :) !

Ahhoz képest, mint gondoltam voltam, egyáltalán nem tartott sok ideig! Vagy csak nagyon élveztem a dolgot és elrepült az idő?

Minden esetre, ő lett a végeredmény :)

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...